Gå til innhold

Skuffet over Unreal III

arokh

Anbefalte innlegg

Fikk endelig UT3 i posten i dag, men det var en rimelig stor skuffelse for å si det sånn. Er selv gammel Q3 og CS spiller, og er storfornøyd med CoD4. Hadde store forhåpninger til UT3 da jeg hører Gears of War er så bra men dette var jo bare triste greier... Tenker da mest på grafikken, har følelsen av at det går sørpe treigt og siktet er alt for unøyaktig til å treffe noe som helst. Er litt som å spille Q3 med en skikkelig treig PC. Bare quitta etter 10 minutter, tilbake til CoD4 som er dritfett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget mitt er vel at det virker som frameraten er alt for lav til at det er spillbart. Spiller ingen rolle om jeg spiller det 10 minutter eller 10 timer. Har da spilt alle Unreal spillene på PC, jeg vet hvordan gameplayet er liksom. Spillet er bare TREIGT på PS3. Sammenlignet med CoD4 er det jo en vits. Lurer på om CoD4 kjører 60fps, noen som vet? Ser mye bedre ut enn UT3 også.

Lenke til kommentar

Sikkert det som er forskjellen da. Er som natt og dag. Synes CoD4 ser mye bedre ut i tillegg, så dette var veldig skuffende ja... UT3 engine har jo vært under utvikling i mange år, men var vel egentlig aldri ment for konsoll.

Endret av arokh
Lenke til kommentar
Sikkert det som er forskjellen da. Er som natt og dag. Synes CoD4 ser mye bedre ut i tillegg, så dette var veldig skuffende ja... UT3 engine har jo vært under utvikling i mange år, men var vel egentlig aldri ment for konsoll.

Dumt du er skuffet, men sånn er det bare. Egentlig har jeg hørt bare bra om dette spillet på forumet, du er den første som gir det kritikk på PS3.

Visste at dette måtte komme en gang, for det finnes ikke spill som alle liker. Det er kanskje dumt å gi opp ett spill bare for at COD4 går mer flytende. Da må du si det samme om ganske mange FPS spill :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Nå er det ganske stor forskjell da, og framerate er ganske alfa og omega når det gjelder FPS spill. Vanskelig å skyte noen når man ikke får sikta skikkelig. Nå er jo nøyaktig sikte litt mindre nødvendig i UT3 da, men synes allikevel dette skuffa.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe galt med frameraten, spiller har blitt rapportert som smooth av alle som har reviewet det. Men problemet ditt her, er at du forventet at det skulle være like raskt som PC versjonen. Det er det ikke, utviklerene har gjort farten på gameplayet lavere for å kompensere for en tregere kontrollmetode (kontroller i stedet for mus og tastatur).

Lenke til kommentar
Tror ikke det er noe galt med frameraten, spiller har blitt rapportert som smooth av alle som har reviewet det. Men problemet ditt her, er at du forventet at det skulle være like raskt som PC versjonen. Det er det ikke, utviklerene har gjort farten på gameplayet lavere for å kompensere for en tregere kontrollmetode (kontroller i stedet for mus og tastatur).

Er ikke noe galt men UT3 er 30fps. COD4 er 60fps og er derfor vil UT3 se dårlig ut i forhold, særlig hvis man er vant til COD4. 60fps er mye penere enn 30 og alt er mye klarere og glattere.

Lenke til kommentar
aldri ment for konsoll, neivel...

bare stikk å spill pc da :p

Kvitta meg med pc for lenge sia det blir vanskelig :) Men altså, jeg må få lov å være skuffa. Synes bare det var rart at det fikk så utrolig bra kritikk, og jeg leser overalt hvor bra det går på PS3 osv. CoD4 er et bra eksempel på hvordan en FPS på konsoll skal være. Fikk litt bakoversveis over hvor bra det ser ut. 30fps er ikke noe for meg ihvertfall. Noen som vil kjøpe UT3 av meg? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...