Karlson Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det jeg lurer på er: Hvor store er avatarene på msn? Det er så utrolig irriterende at bildene alltid legger seg feil i ruten på en måte PS: Kan moderator flytte denne til annet forumet? Jeg fikk ikke til å poste der ("Du har ikke tillatelse til å poste på annet forumet"). Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kan du ikke spørre i visuell kreativitet? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tror den er 96x96 pixler. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tror den er 96x96 pixler. Riktig. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nå blir vel avatarbildene beskjært på en måte? Blir det når jeg legger til bilder hvertfall. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 I den versjonen jeg bruker hjemme, tror det er 8.5, så er det ingen beskjæring når jeg selv har gjort avatarene 96x96 px i Jasc PSP9. De vises like fine som når jeg lagrer de med PSP9. Hvilken versjon snakker du om, Lefse? PS. Jeg flytter tråden til Programvare-forumet. Om noen er uenige med plasseringen er det bare å sende meg en PM. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ok. Takker Jeg lurte bare fordi jeg nå kan minske bildene på forhånd, slik at de blir sånn jeg vil de skal bli... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå