Gå til innhold

Forskell på HP tx1250eo og tx1320eo?

Iceman22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fordi tx1320eo har ikke trykkfølsomskjerm regner jeg med...

Trodde alle Pavilion TX maskiner hadde trykkfølsom skjerm - det er lite poeng med å kunne vende skjermen hvis den ikke er trykkfølsom.

Du har evig rett, men nå var jo touchskjermen på HP sin tx serie ubrukelige uansett. Bildet ble bare blasst og jævlig. Men konseptet er veldig spennende da maskinene er billige og forholdsvis kraftige.
Lenke til kommentar

Trodde alle Pavilion TX maskiner hadde trykkfølsom skjerm - det er lite poeng med å kunne vende skjermen hvis den ikke er trykkfølsom.

Du har evig rett, men nå var jo touchskjermen på HP sin tx serie ubrukelige uansett. Bildet ble bare blasst og jævlig. Men konseptet er veldig spennende da maskinene er billige og forholdsvis kraftige.

Så du mener at TX 1320eo har trykkfølsomskjerm?

Jeg har tenkt å kjøpe TX1320eo siden den ikke har trykkfølsom skjerm, og dermed vil skjermbildet være litt bedre. Har jeg tatt hetl feil?Blir så forvirret :hmm:

Endret av anderenlee
Lenke til kommentar

Så du mener at TX 1320eo har trykkfølsomskjerm?

Jeg har tenkt å kjøpe TX1320eo siden den ikke har trykkfølsom skjerm, og dermed vil skjermbildet være litt bedre. Har jeg tatt hetl feil?Blir så forvirret :hmm:

Beklager, jeg må ha glemt å skrive med noe eller i alle fall forklart meg utydelig.

tx1320 har overhodet ingen (udugelig) trykkskjerm, kun en helt vanlig bright view-skjerm:)

Lenke til kommentar

Hvis TX1320eo ikke har trykkfølsomskjerm, vil det si at skarpheten på skjermen, lys og farger bra da? eller fortsatt like dårlig som tx1250?

Hvis den er bedre, hvor mye bedre er det snakk om?

Forresten, jeg tror TX1320eo (som selges i Norge, Danmark og Sverige) har ikke touchscreen, men TX1320 som selges i utlandet har touchscreen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...