Iceman22 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) 1320eo 1250eo Hvorfor er den med bedre spesifikasjoner på hardware billigere en den som ikke er det? Endret 29. desember 2007 av Iceman22 Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 fordi tx1320eo har ikke trykkfølsomskjerm regner jeg med... Lenke til kommentar
coban Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 fordi tx1320eo har ikke trykkfølsomskjerm regner jeg med... Trodde alle Pavilion TX maskiner hadde trykkfølsom skjerm - det er lite poeng med å kunne vende skjermen hvis den ikke er trykkfølsom. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ok takk for svar, er vel ikke den mest nødvendelige ting man får bruk for. Også var det en ting til jeg lurte på, alle maskinene i tx-serien som selges idag har geforce go 6150, er dette nok for å avspille en hd 720p/1080p film uten å lagge? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 fordi tx1320eo har ikke trykkfølsomskjerm regner jeg med... Trodde alle Pavilion TX maskiner hadde trykkfølsom skjerm - det er lite poeng med å kunne vende skjermen hvis den ikke er trykkfølsom. Du har evig rett, men nå var jo touchskjermen på HP sin tx serie ubrukelige uansett. Bildet ble bare blasst og jævlig. Men konseptet er veldig spennende da maskinene er billige og forholdsvis kraftige. Lenke til kommentar
BodoGutt Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bildet blir litt dårligere på en touch-maskin pga. et ekstra lag som trengs for å få touch-funksjonen. Forøvrig er det kommet enda en tx-maskin (tx2010/tx2020). Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) fordi tx1320eo har ikke trykkfølsomskjerm regner jeg med... Trodde alle Pavilion TX maskiner hadde trykkfølsom skjerm - det er lite poeng med å kunne vende skjermen hvis den ikke er trykkfølsom. Du har evig rett, men nå var jo touchskjermen på HP sin tx serie ubrukelige uansett. Bildet ble bare blasst og jævlig. Men konseptet er veldig spennende da maskinene er billige og forholdsvis kraftige. Så du mener at TX 1320eo har trykkfølsomskjerm? Jeg har tenkt å kjøpe TX1320eo siden den ikke har trykkfølsom skjerm, og dermed vil skjermbildet være litt bedre. Har jeg tatt hetl feil?Blir så forvirret Endret 31. desember 2007 av anderenlee Lenke til kommentar
havfal Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 fordi tx1320eo har ikke trykkfølsomskjerm regner jeg med... Trodde alle Pavilion TX maskiner hadde trykkfølsom skjerm - det er lite poeng med å kunne vende skjermen hvis den ikke er trykkfølsom. Du har evig rett, men nå var jo touchskjermen på HP sin tx serie ubrukelige uansett. Bildet ble bare blasst og jævlig. Men konseptet er veldig spennende da maskinene er billige og forholdsvis kraftige. Så du mener at TX 1320eo har trykkfølsomskjerm? Jeg har tenkt å kjøpe TX1320eo siden den ikke har trykkfølsom skjerm, og dermed vil skjermbildet være litt bedre. Har jeg tatt hetl feil?Blir så forvirret Beklager, jeg må ha glemt å skrive med noe eller i alle fall forklart meg utydelig. tx1320 har overhodet ingen (udugelig) trykkskjerm, kun en helt vanlig bright view-skjerm:) Lenke til kommentar
BodoGutt Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Riktig, det er 1345-en som har trykkfølsom skjerm. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis TX1320eo ikke har trykkfølsomskjerm, vil det si at skarpheten på skjermen, lys og farger bra da? eller fortsatt like dårlig som tx1250? Hvis den er bedre, hvor mye bedre er det snakk om? Forresten, jeg tror TX1320eo (som selges i Norge, Danmark og Sverige) har ikke touchscreen, men TX1320 som selges i utlandet har touchscreen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå