Nicla_Loves_Her_iPodTouch Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Til jul fikk jeg penger til å kjøpe en übertøff iPod touch. Jeg var så fornøyd at jeg nesten ikke kunne vente til å komme hjem for å lade den. Da den var fullt oppladet og klar til bruk lastet jeg ned nyeste versjon av iTunes og gikk i gang med å laste over hele album proppfulle av alle mine yndlingssanger. Men aldri har jeg vert så skuffet som da jeg gikk til cover flow og oppdaget at jeg ikke hadde et eneste album med bilde... Så det jeg lurer på, HVA SKAL JEG GJØRE FOR Å FÅ ALBUMBILDER?! Pliz svar!!!!! Endret 29. desember 2007 av Nicla_Loves_Her_iPodTouch Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Du må legge til albumbilder i iTunes. Merk alle filene på f.eks. ett album og finn albumbilde på google. Kopier det og lim det inn på boksen nederst i venstre hjørne. Lykke til edit: Kan du prøve å skrive all tekesten i samme størrelse, og helst uten caps noen steder. Ett utropstegn er mer enn nok forresten Endret 29. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) bruk www.albumart.org for å finne albumart's : ] Lite bilde som viser deg hvordan på en kjapp måte: Now... Kiss my feet Endret 29. desember 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå