neoman Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk alså prison break sesong 1 og 2 til jul, og har skjønt det slik at sesong 3 er godt i gang, att de faktisk skal starte på episode 9, så jeg som er veldig nøye med å få med meg alle episodene lurer enkelt og greit på om det er noen måte jeg kan se episode 1-8 på før episode 9 vises på tv? takker for svar. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) *Piratlinker fjernet* Endret 23. januar 2008 av KVTL Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Foreslår at du redigerer bort linkene i posten din AlleDager. Det er ikke lov å snakker om eller nevne slik på dette forumet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Whut? Han sa jo bare hva han IKKE skal. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg fikk alså prison break sesong 1 og 2 til jul, og har skjønt det slik at sesong 3 er godt i gang, att de faktisk skal starte på episode 9, så jeg som er veldig nøye med å få med meg alle episodene lurer enkelt og greit på om det er noen måte jeg kan se episode 1-8 på før episode 9 vises på tv? takker for svar. Og jeg skal si deg hva du ikke kan gjøre: Du kan ikke gå til *sensurert* *sensurert* og *sensurert* Dette er ulovlig. Det du kan gjøre er å: Vente siden du nevner disse sidene vil jeg tro at du laster ned ulovelig materiale sjøl. jaja, kæm som bryr seg?? moderator? Endret 2. februar 2008 av Zeph Fjerna lenker. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Whut? Han sa jo bare hva han IKKE skal. Det er ikke lov å snakke om eller nevne slik på dette forumet. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 finns det ikke ett sted man kan se det online da? ett sted hvor buffering ikke tar 100 år, og ett sted hvor de hersjens klippene ikke er dubbet til arabisk,Kinesisk, tysk å fan o hans moster?? kom til episode 3, men greier ikke å få sett episode 4 sesong 3!! hvilket gjør meg fly forbanna siden episode 3 slutta spennende som faen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 siden du nevner disse sidene vil jeg tro at du laster ned ulovelig materiale sjøl. jaja, kæm som bryr seg?? moderator? Korrekt! Eller meir presist, dei som eig dette forumet. Me har klare retningslinjer på dette området, dei kan du lese her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du kan laste ned fra iTunes store (U.S.) Guide for hvordan du skal gjøre det finner du her. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vel du har to valg, enten lovlig eller ulovlig. Skal du ha lovlig må du nesten kjøpe dem, hvis du ikke bryr deg så mye kan du bare se dem på internett eller ja du vet nok hva du må gjøre Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Edit: Fjernet. (Litt for krass holdning mot moderatorer og eierne av diskusjon.no) Slett meg. Endret 29. september 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå