Lfcr Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei, har problemer med windows messenger som dokker opp på pc-en min. Har i tillegg msn messenger som er den nyeste versjonen. Har hendt mange ganger at jeg ikke er pålogget noen av de to msn'ene men så plutselig så snakkes noen til meg på Windows messenger, fatter ingenting. Hvordan kan jeg få fjernet dette problemet, kan jeg F.eks slette hele windows messenger? eller er det andre alternativer? Takk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jepp, du kan fjerne hele windows messenger med å kopiere og lime inn dette i Run... (Kjør...) på startmenyen. RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Det påvirker ikke MSN fordi det er installert et annet sted. Hvordan visste jeg det? Egentlig ikke i det hele tatt, men søkte i google og dette var første link. Endret 29. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jepp, du kan fjerne hele windows messenger med å kopiere og lime inn dette i Run... (Kjør...) på startmenyen. RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Det påvirker ikke MSN fordi det er installert et annet sted. Hvordan visste jeg det? Egentlig ikke i det hele tatt, men søkte i google og dette var første link. Hørtes lovende ut, får prøve dette. Takk Endret 29. desember 2007 av Lfcr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå