kyllingvippen Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Kan jeg fjerne Internet Explorer Helt i Windows 2000? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 tror ikke det.. eneste er sp'er.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 har enda tilgode å se den muligheten... IE kommer fra microsoft (hvis du ikke viste det...) og os'et du bruker kommer fra samme sted og de vil nokk at du skal bruke IE... tips: ignorer IE for jeg tror ikke du får fjernet den... sorry assa.... Lenke til kommentar
voktern Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har drivi og knota med dette jeg og, men jeg har ingen annen løsning på det enn å fjerne ALT som heter snarveier til IE Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 han over er ikke dum! fortsetter litt jeg... fjern alle snarveier, mappa der IE ligger og rens registret... DA er den nok borte, men om det fungerer vet jeg ikke... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Driver litt på med det samme som deg, men tror ie er altfor integrert til å kunne fjernes helt... Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vær klar over at filbehandleren i windows er basert på IE, det er en side med forklaring på hvordan man fjerner IE (winlite, windowslite win lite eller noe lignende) Prøvde dette i Win98, maskinen ble raskere (en P60...) men det var enormt irriterende å ikke ha IE fibehandleren (alle mapper blir åpnet i nytt vindu osv uten IE) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det fungerte på Win98. Vet ikke om det finnes tilsvarende for Win2k. http://www.litepc.com/ Var også borte i en annen sak som renska ut IE før man innstallerte OS. Idéen var god men det fungerte dårlig. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Trukke det, din tosk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå