Efreet Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Sitter her med eit Canon 790, som eg gjerne skulle hatt brukbart til Sør-amerika tur om knappe 5 dagar. Det reagerer ikkje i det heila, eg veit ikkje kva det kan vera, får ikkje slått det på eller noko, har funnet fleire ladarar som "passar" men som ikkje er 3,4v, bare 3,7. Funnet ein ladar som passar i AV inputten.. men det er vel ikkje ein laderinngang. Frykter det har blitt kortsluttet av andres bruk.. >.< Kva kan eg gjera her, trur ikkje elkjøp har åpent nyttårsaften eller noko, bah. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 De aller fleste butikkene har åpent på nyttårsaften, men kanskje ikke så lenge som vanlig, stengetid er vel sikkert 14-15 tiden. Ellers er vel sjansen stor for at f.eks Clas Ohlson kan ha universalladere også, let litt på hjemmesidene der. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 håper eg får fikset det, får ta ein tur innom elkjøp, mekk og clas ohlson på nyttårsaften da. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Som en nødløsning kan du bruke en ekstern lader til batteriet. Canon har en slik, og det finnes også uoriginale løsninger for dette. Kan være lettere å finne enn strømadapter til kameraet, da det finnes mange flere produkter som bruker batteriet, enn det finnes produkter som bruker denne strømadapteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå