The Walking Dead Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hei. for en eller annen grunn er min ntsc box blitt bannet. kan jeg fortsette å spille på denne og siden flytte hdd over til min andre 360 for å gå på live for å overføre achievementspoints live? takk. btw: jeg er ikke noen achievements points hore. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Achievements er bundet til gamertagen din. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) jepp, vanskelig formulert spørsmål kanskje. jeg vil selvfølgelig bruke min gamertag på den nye 360en også. altså samme gamertag på begge xboxer edit: noen ganger er jo xbox live nede og da blir ach.points oppdatert etterpå. men dette følger neppe hdd? Endret 29. desember 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 jepp, vanskelig formulert spørsmål kanskje.jeg vil selvfølgelig bruke min gamertag på den nye 360en også. altså samme gamertag på begge xboxer edit: noen ganger er jo xbox live nede og da blir ach.points oppdatert etterpå. men dette følger neppe hdd? Jo gamertagen din følger HDDen. Så du vil ha null problemer med å flytte HDDen over til en annen xbox, og vil få beholde hele gamerscoren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå