Gå til innhold

EK-Supreme. Saftig nyhet eller bare en myte?


Anbefalte innlegg

Hei. Så det var en del snakk om akkurat denne blokken rundt omkring i vannkjølingsdelen her. Tenkte jeg derfor skulle lage en liten tråd om akkurat denne CPU-vannblokken. :)

 

EK-Supreme Acetal på produsentens hjemmeside

 

Noen (en) test(er):

 

Overclock3D.Net

 

Blir oppdater etter hvert som det kommer nye reviews rundt omkring på nettet. :)

 

Blokken er i salg hos blant annet Coolerkit.dk og du kan også få kjøpt den direkte fra EK. Da med en litt stivere pris vel og merke. :)

 

I denne tråden er det meningen at dere skal si deres meninger om denne spesifikke CPU-blokken, og har dere noen andre reviews enn det jeg har posta så si ifra. :)

 

Noen bilder:

 

Selve blokken.

869.jpg

 

Generell oppbygging av blokken, forskjellige komponenter osv.

869b.jpg

 

Hvordan den er bygd opp.

869c.jpg

 

EK-Supreme vs mange andre. Deriblant D-Tek Fuzion som den ser ut til å slå ned i støvlene. (Er litt skeptisk til denne tabellen vel og merke, men det får gå for denne gang. ) :)

869d.jpg

 

 

Mvh LockBreaker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eddy lager jo kvalitetsblokker, så undrer meg ikke at den nye CPU-blokka presterer bra.

Har kjøpt NB/SB og MOSFET blokker til ASUS Maximus Formula fra han, de både ser bra ut og kjøler meget bra.

Har i dag D-Tek Fuzion med nozzlekit, men lurer litt på om jeg skal bestille EK Supreme..

Da får jeg samme look på alle blokkene.

Endret av Propanelgen
Lenke til kommentar

Den testen så jo veldig lovende ut... Kanskje det er på tide at jeg bytter ut stormen min? Den ser for øvrig ganske restriktiv ut, men det er jo stormen min også. Med dagens kurs er jo 65 USD bare 350 NOK også :) Det gjelder vel bare å følge med på xs.org framover for å finne ut hvordan den yter.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det at den er restriktiv kan i ytterste konsekvens gå utover ytelsen til f.eks. GFX-blokk og NB/SB-blokk. Så selv om du får dritbra temperaturer på CPU, KAN du få dårligere på GPU (ved bruk av samme blokk og pumpe, da). Det er vel da viktig med en pumpe med høy løftehøyde hvis man skal ha flere blokker i loopen.

Vil MCP655-B være en slik pumpe? Tenker på cpu, nb og gpu, og derfor jeg er litt skeptisk til Supreme. Bør jeg være det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...