kokken Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hvor stor psu trenger jeg til en pc med vannkjøling??? er det nokk med en 350w?? EMNET ER ENDRET AV MODERATOR - Bruk det bedre neste gang. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har ikke snøring på spørsmålet ditt, men jeg må bare si at det var en skikkelig bra tittel på emnet Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det kommer litt an på hvilken pumpe du skal bruke, om du bruker en e heim-pumpe(som har egen ekstern strøm kontakt) vil ikke vankjølingen din trekke noe strømm , men angående 12v pumper(som regel meget dyr) så vet jeg ingen ting! :-? Ergo: Hvis du ikke har noe spesielt du skal ha inn i pcen som f.eks: 12v pumpe , TEC(pelt-element) eller Deltavifter så trenger du ikke noe større PSU en det du alerade har ,men nå for tiden er det altids litt bra å ha en stor PSU(300-500 W) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Bruk emnefeltet bedre neste gang Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 du må beskrive litt mere hva vannkjølingen inneholder ! da kan vi svare på spørsmålet dit ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå