EinarEriksen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nye skjermskudd viser en rekke nye funksjoner i Apples kommende firmware-versjon til iPhone. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Håper det også kommer nytt basebånd. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvorfor informere om telefoner vi nordmenn ikke har tilgang til? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Har vi vel?Finnes på finn,qxl og private selgere som meg.Vi lever tross alt i en globalisert verden. Endret 29. desember 2007 av tunam85 Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvorfor informere om telefoner vi nordmenn ikke har tilgang til? Fordi iPhone er blitt en hellig gral, en slags gud som må tilbes ved minste lille antydning til noe nytt om den. tunam85; Tror han mener at iPhone ikke er kommet til norge offisielt enda, og at man må småhacke litt for å kunne bruke de man kjøper gjennom uoffisielle kanaler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvorfor informere om telefoner vi nordmenn ikke har tilgang til? Fordi at det er ganske mange som ikke bor her i norge? Og fordi iphone er noe som ganske mange har lyst på og venter på at den kommer til norge =) Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 For ikke nevne meg, stolt eier av en Iphone jeg, og ja JEG bor i Norge, Netcom er min teleoperatør Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, men kjøpte du den gjennom en offisiell kanal og uten å måtte gjøre noe litt på kanten juridisk sett med den? Ikke det nei. Var nok dette Tom mente skal du se. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, men kjøpte du den gjennom en offisiell kanal og uten å måtte gjøre noe litt på kanten juridisk sett med den? Ikke det nei. Var nok dette Tom mente skal du se. Trodde folk hadde fått med seg at Jailbreaking samt mod av baseband var helt lovlig jeg? Å låse opp en telefon for at den skal kunne brukes i hvilket som helst nett er virkelig ikke på kanten med norsk lov. iPhone er dessuten ganske gøyal. Mer info om 1.1.3 takk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 off-topic: Hva er det som får nordmenn til å tro at tekniske begreper på død og liv må oversettes og i tillegg på en elendig direkte måte? Screenshot = skjermskudd? Hva med skjermklipp, skjermbilde, skjermutklipp, skjermfoto etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg