5-7 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg kommer meg ikke på nett, har riktige innstillinger og passord. Tror nettverkskortet heter Rangebooster DWA 547. Fikk også opp feilmelding om at den ikke fant sertifikat for å koble seg til nettverket. Noen som kan hjelpe, evt. si hva slags info jeg må komme med for å få hjelp? Endret 29. desember 2007 av 5-7 Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg kommer meg ikke på nett, har riktige innstillinger og passord. Tror nettverkskortet heter Rangebooster DWA 457, eller så var 547.. Fikk også opp feilmelding om at den ikke fant sertifikat for å koble seg til nettverket. Noen som kan hjelpe, evt. si hva slags info jeg må komme med for å få hjelp? Hei, har akkurat somme oppsett som deg, men her funker det som heia. (pci kortet heter forresten dwa-547) Det at det kommer opp fant ikke ertifikat for å koble opp nettverket tror jeg ikke har noe å si, siden det kommer hos meg hver gang jeg slår på maskinen. Du kan jo prøve å installere drivere, sette opp routeren på nytt, og skjekke at modemet fungerer. Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg får prøve å re-installere driverne når jeg kommer hjem. Både min laptop og iPod touch fungerer perfekt med nettverket. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 åja, hmm.. Da er det vel noe galt med driverne på dwa-547 da. Har du lasta ned de siste driverne fra nettet, de som fulte med cd-en var litt dårlige. Når jeg installerte driveren for mitt kort valgte jeg å bare finne driveren selv gjennom "legg til ny maskin vare" også "velg driver fra en bestemt plasering". Så slipper du de tillegsprogrammene fra d-link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå