Stangern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei. Noen som vet om det er mulig å spille av sone 1 DVD-er på xbox 360. Det går nemlig ikke ann på min vanlige dvd spiller. F.eks. kongen av queens sesongene er sone 1, og da går det ikke ann å spille den av på den vanlig dvd spilleren min. På forhånd, takk Hilsen Thomas. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tror ikke det går nei. Skal ikke si noe sikkert, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Tror ikke det går nei. Skal ikke si noe sikkert, men jeg tviler. Okei Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvis det er en 360 kjøpt i Norge, så er det ikke mulig. Den er låst til sone 2. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Evnt kan du rippe den og gjøre den sonefri for så og brenne den. Evnt streame til xboxn via pcen. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Hvis det er en 360 kjøpt i Norge, så er det ikke mulig. Den er låst til sone 2. Doh! Den er kjøpt i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå