voktern Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Rimelig grønn på dette området og har lyst til å prøve det ut men er ikke sikker på hva jeg skal bestillle av deler. Jeg vet hva jeg trenger men er ikke sikker på om disse delene går omhverandre så jeg lure på om noen her kan sette opp et komplett sett. Besteående av slanger,radiator cpu blokk, vanntank, pompe, slangeklemmer og nippler. Skal helst koste under 3k. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har et komplett miditower (koolpc2) sett og selge, lettere modifisert. Koolance miditower med cpu200 blokk, vannblokk til harddisk, viftene er byttet til 3xpapst 26db som går med 60% effekt, ligger idle 27c med mitt oppsett(se signatur) Det er så godt som nytt og meget lett og sette opp. Link: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Send meg mail om du er intressert til [email protected] Lenke til kommentar
voktern Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Det var ikke akkuratt det jeg var ute etter. Jeg er ute etter et "komplett sett" dvs uten tower bare kjølinga. Har lyst til å sette det opp uten at alt er helt selvforklarende Lenke til kommentar
Techno Roy Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vannkjølinga sprekker sinnsykt ofte. Iallefall minst en gang i måneden. Da kan du ødlegge datan fordi datamaskiner ikke tåler vann så bra.. Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vannkjølinga sprekker sinnsykt ofte. Iallefall minst en gang i måneden. Da kan du ødlegge datan fordi datamaskiner ikke tåler vann så bra.. har hatt min vannkjøling i snart et år, og har aldri hatt noe serlig problemer med den.. Og min er hjemmemekket2k, alt står i et enormt kaos osv.. *lurer på hvordan jeg skal komme helskinnet til tg* Lenke til kommentar
voktern Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Du kan foreksempel gå til isP og si at du vil ha en statisk ip, så vi får banna deg fra dette forumet Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vannkjølinga sprekker sinnsykt ofte. Iallefall minst en gang i måneden. Da kan du ødlegge datan fordi datamaskiner ikke tåler vann så bra.. Når har du tenkt å anskafe deg en ny form for humor? Begynner ikke du å bli litt lei av å spamme forumet. Synes du har gjort det hele uken, Tecnhoboy/Techno-b0y/Techno Roy, eller hva jeg skal kalle deg! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 har hatt vannkjøling i nesten ett år nå og har aldri hatt noe trøbbel med vannlekasjer. Fordeler: overlegen kjøling, veldig bra til os og ikke minst stillegående, du får tatt varmen i fra cpu og hd ut fra kabinettet så kabinetttempen blir en god del lavere. Du må være nøyaktig når du skal sette det opp ellers så blir det sprikker og lekkasjer noe som sier seg selv Lenke til kommentar
voktern Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Sett opp en liste da Snipealot. Hadde faktisk planer om å kontakte deg. Og BTW jeg trenger ikke forklaringer på hva som kan gå galt og hvordan man skal sette det opp osv Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Lister er for homser og nerder!!! Skinkeryttere fra Toten!!1 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Lister er for homser og nerder!!! Skinkeryttere fra Toten!!1 Jepp da sier vi takk til deg, og hold kjeft Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 DataJøde!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå