Gå til innhold

Vannkjøling?

Anbefalte innlegg

Rimelig grønn på dette området og har lyst til å prøve det ut men er ikke sikker på hva jeg skal bestillle av deler. Jeg vet hva jeg trenger men er ikke sikker på om disse delene går omhverandre så jeg lure på om noen her kan sette opp et komplett sett. Besteående av slanger,radiator cpu blokk, vanntank, pompe, slangeklemmer og nippler. Skal helst koste under 3k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et komplett miditower (koolpc2) sett og selge, lettere modifisert.

Koolance miditower med cpu200 blokk, vannblokk til harddisk, viftene er byttet til 3xpapst 26db som går med 60% effekt, ligger idle 27c med mitt oppsett(se signatur)

Det er så godt som nytt og meget lett og sette opp.

Link: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp

Send meg mail om du er intressert til [email protected]

Lenke til kommentar
Vannkjølinga sprekker sinnsykt ofte. Iallefall minst en gang i måneden. Da kan du ødlegge datan fordi datamaskiner ikke tåler vann så bra..

:lol:

har hatt min vannkjøling i snart et år, og har aldri hatt noe serlig problemer med den.. Og min er hjemmemekket2k, alt står i et enormt kaos osv..

*lurer på hvordan jeg skal komme helskinnet til tg*

Lenke til kommentar
Vannkjølinga sprekker sinnsykt ofte. Iallefall minst en gang i måneden. Da kan du ødlegge datan fordi datamaskiner ikke tåler vann så bra..

Når har du tenkt å anskafe deg en ny form for humor? Begynner ikke du å bli litt lei av å spamme forumet. Synes du har gjort det hele uken, Tecnhoboy/Techno-b0y/Techno Roy, eller hva jeg skal kalle deg! :shrug:

Lenke til kommentar

har hatt vannkjøling i nesten ett år nå og har aldri hatt noe trøbbel med vannlekasjer.

Fordeler: overlegen kjøling, veldig bra til os og ikke minst stillegående, du får tatt varmen i fra cpu og hd ut fra kabinettet så kabinetttempen blir en god del lavere.

Du må være nøyaktig når du skal sette det opp ellers så blir det sprikker og lekkasjer noe som sier seg selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...