JR Ewing Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Emnetittelen sier det meste; er femte juledag en dag man pynter seg (Type dress, slips etc) før man drar på byen? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 5. juledag? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Trenger man en unskylding for å pynte seg? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Trenger man en unskylding for å pynte seg? Heller tvert imot? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 5. juledag? 5. Juledag? XD Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Spørs nå litt hva du skal i byen da, skal du på en fin fin resturante er det kanskje lurt men skal du bare en tur til butikken er det ikke viktig. Men 5. juledag er jo ingen hellig dag eller, men mnage som går i dress til vanlig å. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Skal du ut på byen så er det ingen grunn til å ikke ta på seg dress og slips. Men det er jo alt etter hva du er komfortabel med å ha på deg. Dress og slips er en like god avatar som det meste annet, men hvis du ikke er komfortabel med en slik avatar og ikke kan gjøre den troverdig så er det nok ikke tingen. Det er derimot ikke noe påbud om å ha på seg dress og slips på byen. Ta på deg det du føler deg komfortabel med. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Spørs nå litt hva du skal i byen da, skal du på en fin fin resturante er det kanskje lurt men skal du bare en tur til butikken er det ikke viktig. Men 5. juledag er jo ingen hellig dag eller, men mnage som går i dress til vanlig å. Ut på fylla, tenker jeg. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Spørs nå litt hva du skal i byen da, skal du på en fin fin resturante er det kanskje lurt men skal du bare en tur til butikken er det ikke viktig. Men 5. juledag er jo ingen hellig dag eller, men mnage som går i dress til vanlig å. Ut på fylla, tenker jeg. Hehe var noe sånt jeg kunne tenke meg. Da må du spørre deg selv: vil jeg ha spy på den fine dressen min? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Kjør på med dress du!! Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er ikke noe som heter 5 juledag. Jeg har kun hørt om 1. og 2. juledag. Utover dette er det vel ingen offisielle helligdager. De fleste starter jo på jobb igjen 27 desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå