mhb93 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg sliter med Saints Row! Jeg kommer ikke videre på back to basics! Jeg vet ikke hva som er galt! Første gang jeg spilte fungerte det helt fint! Men nå skjer det ingenting! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hva er det du har gjort så langt og hva mener du med at du ikke kommer videre? Lenke til kommentar
mhb93 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 hva er det du har gjort så langt og hva mener du med at du ikke kommer videre? Jeg får bare gjort oppdraget "Canonized". Og når man starter på "Back To Basics" Da skal det jo egentlig komme en video, ikke sant? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 etter canonized så kommer troy ut av kirken bare.. ingen film Lenke til kommentar
mhb93 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Ok. Men han gjør ikke det hos meg, han står i kirkedøren. Og jeg må plystre på han! Er det Normalt? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bare sett deg i en bil og vent på ham! Lenke til kommentar
mhb93 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Bare sett deg i en bil og vent på ham! Ja, men oppdraget fortsetter ikke! Jeg husker at det kom sånn lilla veivisning til våpen butikken. Men det kommer ikke! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 prøv å gjør oppdraget uten troy det er jo ikke noe vanskelig.. 1.Dra til våpen butikken 2.Kjøp en gunner 3.Drep de du skal drepe 4.Kjør til forgive and forget 5.og så til freckle bitches Lenke til kommentar
mhb93 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 prøv å gjør oppdraget uten troydet er jo ikke noe vanskelig.. 1.Dra til våpen butikken 2.Kjøp en gunner 3.Drep de du skal drepe 4.Kjør til forgive and forget 5.og så til freckle bitches Hadde det vært så enkelt så, Etter at jeg har kjøpt gunner, viser den ikke de jeg skal drepe, den viser ikke vei til værken våpen butikken, freckle bitches eller forgive and forget! Det er syyyyyyyykt irritende! Jeg trenger ikke hjelp til å KLARE oppdraget, men fikse problemet så jeg kan gjøre det! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kan du ikke bare begynne på nytt da? Lenke til kommentar
mhb93 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Prøvd det også! Prøvd å slette alt og prøvd å rense CD-en. Ingnting funka! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kansje det er noe bug med spillet da? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 så merkelig :/ prøv spillet hos en venn eller noe og hvis det skjer der også så er det nok noe feil med CD-en din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå