Gå til innhold

Selger ikke amentio vifter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer jo veldig ann på om pris har noe å si, men disse er vist noe av det bedre man får

Disse viftene er vertfall kjent for å lage en del mer lyd en det som blir oppgitt... men sier ikke at de er dårlige vifter for det er de ikke. Men i de fleste tester syntes jeg det alltid er en ting som går igjen... De fleste moderne vifter yter så godt som det samme når de opererer på samme hastighet. Dvs tar du en vite fra mist, en fra sunbeam, en fra ixtrema så vil alle disse yte så godt som det samme hvis de blir kjørt med like høy rpm.

Så når du skal kjøpe vifter, kjøper du de som passer best til det lyd-nivået som du synes er akseptabelt.

Det er vertfall min mening/erfaring, sikkert andre som er helt uenige :)

Edit: Og Amentio selger vifter... de ligger under UPS/Power/Kabinett tilbehør. Logisk, eh? ;)

Endret av Vinci
Lenke til kommentar
Skulle kjøpt meg en mp3 spiller og noen kabinettvifter men det viser seg at amentio ikke selger kabinett vifter.

Om det er noe jeg har oversett. Hvilke 120 vifter anbefaler dere?

De selger kabinettvifter. Prøv å søke på f.eks. noctua i søkefeltet.

(Kabinettvifter ligger under Prosessor kjølevifter, av en eller annen grunn)

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Merkelig plassert meny. Men det virker som om pappplaten som jeg brukte som skillevegg løste problemet med varmt skjermkort. Den er plassert med en brett på kabinettdøren og skiller skjermkort utsug og kabinett utsug så skjermkortet får mere luft å ta seg av (viften på sidedøren tar inn luft.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...