Sjodalf Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Lurer på om noen har skjermer i fargen svart å annbefale? Veit om steder der dette blir solgt?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 http://www.topline.no Har en svart 19" IBM ute for salg, men ikke vet jeg om denne er noe å satse på. Og servicen til topline er heller tvilsom, skal vi tro forbrukerne? Jeg har enda ikke turt å bruke Topline Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Har bare positive erfaringer med Topline. Men den IBM skjermen vet jeg ikke om jeg ville kjøpt. Hvis jeg ikke husker helt feil, har den ikke akkurat noe imponerende refresh rate... Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Du kan jo også kjøpe deg en sprayboks og en rull med maskeringstape da... Hvis du virkelig "må" ha svart monitor. Da kan du jo godt få deg en rosa monitor med grønne fartsstriper om du måtte ønske det! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...23&GrpID=3&s=pl Der har du en fin LG skjerm som er antrasitt grå og sølv i fronten. Det er ikke svart, men det er no en forandring fra den orginale kvitfargen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Har du pengene, så er faktisk de fleste LCD-skjermer _ikke_ hvite/grå. De er ofte sølvfarga eller Svarte . Se etter Eizo kanskje? Den LG'en var superschtylish da! Flatron og alt... _________________ Pentium 3 800 256 SD Pioneer slot-in Gainward GF2 ti/450 64 DDR SB Live! 5.1 Hauppauge WinTV Theater CSW Inspire Logitech-mus :razz: Aopen HQ45 Aquamarine Floppy Det gjelder å briefe med det som er bra :razz: [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-01-07 16:25 ] Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Quote: Den LG'en var superschtylish da! Flatron og alt... Jeg personlig synst den var billig. 3995 (Hvis jeg ikke husker feil) Kanskje litt off topic, men har flatskjermer bedre fargeoppløsning enn CRT skjermer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå