Per-B Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei, Jeg får ikke til å lage systemgjenopprettingspunkt. Når jeg prøver å lage et gjenopprettingspunkt får jeg følgende melding: Systemgjenoppretting kan ikke beskytte datamaskinen. Start datamaskinen på nytt, og kjør deretter Systemgjenoppretting på nytt. Har selvfølgelig prøvd å restarte maskinen. Når jeg prøver å deaktivere systemgjenoppretting for så å aktivere det igjen, får jeg følgende melding: Det oppstod en feil i Systemgjenoppretting under aktivering/deaktivering av en eller flere stasjoner. Start maskinen på nytt, og prøv på nytt. Noen som har tips? Mvh Per Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Sjekk at service'n er startet/går . Vises under services som "System Restore Service". Eventuelt feilsøk vha eventviewer sine feil meldinger. Om ikke det hjelper kan du gjøre en "windows repair install" . Endret 29. desember 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Per-B Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Sjekk at service'n er startet/går .Vises under services som "System Restore Service". Eventuelt feilsøk vha eventviewer sine feil meldinger. Om ikke det hjelper kan du gjøre en "windows repair install" . Takk! Servicen var ikke startet. Når jeg prøver å starte den får jeg: Feil 5: Ingen tilgang Per Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har du noe Norton produkter på maskinen ? Norton er nærmest beryktet for å ''ta seg til rette'' på dataen. Og da bla.annet hindre sysremgjenoppretting. Lenke til kommentar
Per-B Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Har du noe Norton produkter på maskinen ? Norton er nærmest beryktet for å ''ta seg til rette'' på dataen. Og da bla.annet hindre sysremgjenoppretting. Nei, har ingen Norton-produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå