Pogo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Etter at Seaten min endte sine dager i et autovern, bestemte jeg meg for å investere i en bil av et litt billigere kaliber. Endte da opp med en 1991 modell E36. Bilen har rullet 9 år på norske veier etter å ha blitt importert til norge i 1998. Det som er gjort med bilen etter at jeg fikk den er ikke så veldig mye, monterte et xenon kit igår, og venter på nye lykter med angel eyes som det da vil bli montert både xenon nær og fjernlys i, og xenon i sprederne. Videre planer er å få byttet framskjermene og justert fronten og lyktene beint igjen, har bestilt en del klips og fester til for å få dette gjort. Så etter det blir det vel en M43 motor da M40 motorene ikke er særlig holdbare, motoren i bilen min er visstnok bare rullet 120 000 km, men er preget av ventilpekk og dårlig hold. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ser ut som en flott bil, fint interiør også Hvor mye betalte du for Xenon-kitet? Evt hvor ble det bestilt fra? Alltid artig med flere bimmere på forumet. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Ser ut som en flott bil, fint interiør også Hvor mye betalte du for Xenon-kitet? Evt hvor ble det bestilt fra? Alltid artig med flere bimmere på forumet. Hehe, bilen er nok ikke sååå flott som den fremstår. Men er generelt ganske pen i lakken, bortsett fra den ene forskjermen, så skal bytte begge og få dem lakkert opp sammen med fronten, og så ei frontleppe, 70/40 senkesett og litt ellers småsnacks. Betalte 1500 for xenon kitet hos en kompis som driver med import av det, så det var ganske greit, slipper alt stresset med å bestille selv og det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ser ut som en veldig flott bil dette her. Ble bra meg Xenon lykter og enda bedre blir det med angel eyes. Når tiden er inne for at jeg skal ha meg bil tror jeg at jeg kommer til å lande på en slik en så er det lov å spørre hvor mye du ga for den? Freebird!.. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg gav 30 000 for min, og det synes jeg egentli var en grei pris, bilen bærer ikke preg av å være så gammel og kjørt så langt, tight og fin girkasse, går stødig og bent og ingen ulyder i understell Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvor mye ga du for det //M-rattet? eller sto det i bilen? Er det med airbag eller plukka du bare den ut? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Flott BMW. Hadde samme felger på min E36. Ikke akkurat noe kult med Ballongdekk Men om vinteren fungerer jo de utmerket. Lurer også litt på det M-rattet du har. Fulgte det med? Kan jeg bare spørre, har du komplett verktøysett i bagasjedøra bak?- Sjelden man finner det altså. Selv mangler jeg enkelte ting. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Pen Beemer! Pen farge, og interiøret så jo helt strøkent ut! Likte ikke rattet og sidespeilene, dog. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Takker for hyggelige svar. M-Rattet fulgte nok med bilen, så gjorde M-speilene. Felgene syns jeg er helt ok til å være vinterfelger. Har noen 18"ere som venter på at det skal bli mildere i været. Og da kommer et medhørende 70/50 senkesett mulig jeg blir å senke den 80 fremme ved hjelp av senkeskåler. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Da var det update igjen. Kjøpte nye lykter med angel eyes, som i tillegg til ringene hadde noen merkelige led imellom ringene, som egentli ødela ganske mye, så koblet disse ifra og ble svært fornøyd med lyktene, xenon kitet ble flyttet ned til tåkelysene Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ble bra det Har samme lyktene, hvordan koblet du fra LED'sene? Har ikke sett så nøye, så spørr før jeg prøver denne gangen:P Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Hei, vel på mine lykter så kom det separate ledninger fra hver ring, og di ledsa, så jeg bare kuttet jordinga til dem etter jeg hadde montert og ikke likte di ledsa. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Flott bil Tanker om styling og soting eller? Birger Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Utrolig pen bil. Liker absolutt disse bilene Må følge med på denne her ;> Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Da var nye framskjermer kommet, disse skal skiftes pga di gamle var oppspist av kjeks. Skal prøve å få dem lakkert iløpet av neste uke. Random pics. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvor mye betalte du for de framskjermene? Vurderer og kjøpe en til min også, så greit å få med seg pris og hvor den er kjøpt. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Hvor mye betalte du for de framskjermene? Vurderer og kjøpe en til min også, så greit å få med seg pris og hvor den er kjøpt. Betalte 250 dkk per stk, pluss norsk moms og frakt osv, med nye framskjermer, innerskjermer, og noen andre små plastdeksler havnet det på vel 1400 kr med frakt, og dette er en stor pakke Så får man vel et brev fra tnt med regning på noen kr. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Og dette var selvfølgelig fra www.koed.dk Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ok, da tror jeg også at jeg bestiller en Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Jepp, helt ok kvalitet selv om di er uoriginale, en ting du kanskje burde se opp for er om bilen din er import, da er blinklysene på skjermene som regel ettermontert, på min var disse montert i feil høyde så jeg måtte bestille begge skjermene ny for å få lik høyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå