aksjetrading Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vet ikkje om dette er veldig offtopic, men gjør et forsøk. Har ikkje brukt forumet mye(skrevet) men har funnet mye hjelp. Litt om meg. 27 år. tatt bilder i 1/2 års tid. Blitt totalt hektet. Kjøpt diverse bøker, tømt lommeboken flere ganger for å kjøpe utstyr. Begynte med d40 til nikon, og måtte raskt gå over til D80 p.g.a objektiv problemmer. Har ikkje klart å feste til meg hva jeg vil ta bilder av, så jeg prøver ut det aller meste. Har tatt mest konsert bilder, og synes dette er veldig givende (men veldig krevende) Prøver å sikte meg mer inn på portrett, og vil også ta sterke bilder, f.eks gatefoto. Hadde vært greit med en "fotobuddy" jeg kunne hatt kontakt med på mail, delt ting med osv. Ingen venner eller kjente deler fotointeresser. jeg "tilbyr" å dele alt jeg kommer over, og en veldig interesse for foto. Godt nyttår uansett. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kan vere ein fordel å nemne kor i landet du held til, gjerne både i emnetittel og innleggstekst ... Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Kan vere ein fordel å nemne kor i landet du held til, gjerne både i emnetittel og innleggstekst ... Sorry. Holder til like utenfor Bergen. Men er vel ikkje noe problem å ha kontakt over mail? Uansett. Adressen er [email protected] Lenke til kommentar
martbo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kan vere ein fordel å nemne kor i landet du held til, gjerne både i emnetittel og innleggstekst ... Sorry. Holder til like utenfor Bergen. Men er vel ikkje noe problem å ha kontakt over mail? Uansett. Adressen er [email protected] Hvor utenfor Bergen? Fana her. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Kan vere ein fordel å nemne kor i landet du held til, gjerne både i emnetittel og innleggstekst ... Sorry. Holder til like utenfor Bergen. Men er vel ikkje noe problem å ha kontakt over mail? Uansett. Adressen er [email protected] Hvor utenfor Bergen? Fana her. askøy. Kan jo utveksle kunnskap på mail, MSN :-) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg