FenrisC0de Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei! Måtte nylig re-installere Mandriva 2008 etter at Grub-Loaderen skapte trøbbel. Jeg valgte Compiz under oppsettet, men det er tydligvis ikke aktivert, ettersom kube-roteringen ikke fungerer (det skjer ingenting når jeg prøver å dra over vinduer eller trykket ctrl+alt+piltast), og vinduene er ikke sånn bølgete selv om jeg har aktivert dette i Compiz-instllingene. Er det en eller annen "hemmelig" instilling jeg har glemt? Tusen takk for hjelp! - Loki Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 compiz --replace starter wm-en, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Det funket sånn halvveis. Compiz funket, men alle vinduer ble maximized og toppen på vinduene forsvant. Så feks Opera var enten maximized eller ikke.. Så jeg kunne ikke bevege vinduene og slikt. Dessuten, når jeg restartet så var Compiz deaktivert igjen EDIT: compiz-fusion --replace fungerte bedre, men fortsatt må jeg gjøre det hver gang jeg starter, og det er litt kjedelig..? EDIT2: Funker nå takker Endret 31. desember 2007 av Lokii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå