olsen_st Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er det noen som vet om et program hvor jeg kan koble til mitt panasonic gs180 med firewire og få bildet jeg filmer rett inn på pc-en? Skal filme sammenhengende i over en time, og kassettene strekker da ikke til... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Adobe OnLocation, tidlegare Serious Magic DV Rack, er eit alternativ. Skal du gjere dette mange gonger er det kanskje ikkje so aktuelt, då prisen nok er ganske stiv, men om det er eit eingongsforetak burde demoen fungere fint. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Takk for rask svar. Skal prøve ut denne OnLocation. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Dette skal vel gå med et hvilket som helst videoredigeringsprogram? Jeg har forsøkt med Magix, som jeg bruker, og det går greit. Likedan med Win Movie Maker. Jeg tar ut kassetten i mitt kamera (Canon MVX3i), stiller på opptak (pause), og bruker Innspilling (Capture) på vanlig måte. Hvis kassetten står i kamera, vil det automatisk slå seg av etter få minutter. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Dette skal vel gå med et hvilket som helst videoredigeringsprogram? Jeg har forsøkt med Magix, som jeg bruker, og det går greit. Likedan med Win Movie Maker. Jeg tar ut kassetten i mitt kamera (Canon MVX3i), stiller på opptak (pause), og bruker Innspilling (Capture) på vanlig måte. Hvis kassetten står i kamera, vil det automatisk slå seg av etter få minutter. Hvis dette funker så er det ingen vits å betale rundt 9 lapper for OnLocation. Skal sjekke ut snarest... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå