Myxo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ...og jeg ler! MS IIS uten siste update er vel ikke noe Mitnick bør være stolt over. Mulig godeste Kevin datt av lasset etter noen år i fengsel Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 bevis? noe som underbygger dette? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvor står dette? Trodde han var proff jeg Edit: stod visst på dagbladet her Lenke til kommentar
qdos Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Tviler på at Mitnick drifter webserveren sin selv... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei! Nettavisen.no kom med denne "nyheten" allerede i går. Artikkelen til nettavisen.no kan dykk leseher. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 dagbladet og itavisen Lenke til kommentar
snorri Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 herregud... han har jo ikke "hakket mitnick, han superhakkeren fra hackers 2!!!" som dere sier. han hacket kun serveren til firmaet hans. fåkket ikke med mitnick. dessuten tror jeg ikke mitnick er særlig up-to-date, så hacke akkurat en server som han setter selv opp tror jeg ikke er umulig. edit: leser også at flere hundre har prøvd før han og. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Tror uansett Mitnick synes dette er litt flaut Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Mitnick ble hekket i fengsel, ikke hacket Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Mitnick ble hekket i fengsel, ikke hacket Hehe :smile: Etter noen års forbud mot å nærme seg PC'er og lignende utstyr er vel ikke Mitnick spesielt proff på dagens løsninger, men som noen sier: Det er vel ikke akkurat han selv som drifter serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå