MariusHH Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg savner muligheten til å utsette en påminnelse i så mange minutter man vil. Jeg husker min gamle 8210 hadde den funksjonen - utsatte 10minutter for hver gang du trykket på knappen. Det er viktig at en påminnelse kommer da du kan gjøre noe med det... Hvis man bare kan utsette 5 min av gangen blir man bare iritert Finnes det noen løsning på dette? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg savner muligheten til å utsette en påminnelse i så mange minutter man vil.Jeg husker min gamle 8210 hadde den funksjonen - utsatte 10minutter for hver gang du trykket på knappen. Det er viktig at en påminnelse kommer da du kan gjøre noe med det... Hvis man bare kan utsette 5 min av gangen blir man bare iritert Finnes det noen løsning på dette? Det kommer an på hvilken mobil du har. Dette bør _alltid_ nevnes når du ber om hjelp Lenke til kommentar
MariusHH Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg savner muligheten til å utsette en påminnelse i så mange minutter man vil.Jeg husker min gamle 8210 hadde den funksjonen - utsatte 10minutter for hver gang du trykket på knappen. Det er viktig at en påminnelse kommer da du kan gjøre noe med det... Hvis man bare kan utsette 5 min av gangen blir man bare iritert Finnes det noen løsning på dette? Det kommer an på hvilken mobil du har. Dette bør _alltid_ nevnes når du ber om hjelp Øh...det kan være greit. Jeg har en Nokia N95 8gb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå