Atlesen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det "slepper" på en måte på kjede å alle tannhjula.. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få det ordentli? Og noen som vet om svenske sider med deler til denne typen?? Mvh Atle Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 min erfaring med pgo x-rider var at kjedestrammeren er og speedoen var to veldig svake ledd. vet at noen tar vekk kjedestrammeren å bare strammer kjedet uten å erstatte den pga de er lei av å kjøpe nye, koster 4-5 hundre om jeg ikke husker helt feil.tilsammen hadde jeg og broren min den i nesten 2 år, kjedestrammeren gikk 2 eller 3 ganger tror jeg, og det var itlogmed 50cc utgaven(vet at 150cc utgaven har samme system med kjede) Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 min erfaring med pgo x-rider var at kjedestrammeren er og speedoen var to veldig svake ledd. vet at noen tar vekk kjedestrammeren å bare strammer kjedet uten å erstatte den pga de er lei av å kjøpe nye, koster 4-5 hundre om jeg ikke husker helt feil.tilsammen hadde jeg og broren min den i nesten 2 år, kjedestrammeren gikk 2 eller 3 ganger tror jeg, og det var itlogmed 50cc utgaven(vet at 150cc utgaven har samme system med kjede) Skjønte ikke så mye av dette jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå