Hermit Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hei hå, dette er vel ca. tråd nummer ørtogførti hvor noen spør etter råd til kjøp av ny PC, men hva er vel dette underfora til? Har lett litt rundt men skulle gjene hatt et par forslag til hva jeg trenger. Jeg har hovedsaklig bare et krav, at den skal klare å dra Age of Conan på relativt høye instillinger (medium eller over). Om jeg ikke tar feil skal Age of Conan ha ca. samme krav som Oblivion. Budsjettet ligger på 8-10 000. Tusen takk! Endret 1. januar 2008 av Hermit Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Skrev om tråden så den ble litt kortere. Håper på mer hjelp denne gangen. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 burde vel flytte denne posten til bærbar pc seksjonen? en admin kommer vel til og gjøre det snart Lenke til kommentar
Laffuz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....49&cid=5546 <----sjekk her EDIT: se heller på denne... lett å ha med seg også + bedre prosessor Endret 1. januar 2008 av Laffuz Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Har ikke spill som primært mål når jeg ser meg om etter en laptop. Sånn jeg har forstått det så virker det som at du får bedre grafikkløsning på en større laptop enn en mindre. Ellers kan du jo sjekke ut NotebookReview.com der har de samlet en del info om de forskjellige laptoppene.. Endret 1. januar 2008 av JrRRr Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Nei, jeg kjøper ikke en laptop primært som en spillmaskin. Holder meg til 360/Wii for mine spillbehov. Men akkurat Age of Conan kommer til å bli noe jeg spiller fast, til og med når jeg reiser. Derfor har jeg ikke noe behov for å oppgradere stasjonære PCen min om jeg kan kjøpe en laptop som kjører det glatt. PCen vil bli brukt til skole, film, lyd, bilde og egentlig det meste. Men om en PC klarer å dra et rimelig tungt spill burde den klare de sistnevnte oppgavene. Takk for linken, skal ta en titt på de. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 gleder meg til age of conan jeg og holder på og kjøpe en bærbar som kan kjøre det også Lenke til kommentar
WASD Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Her en test av 3 bærebare til ca 8.000, veit ikke hvor bra de er til age of conan da;)Trykk her Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Her en test av 3 bærebare til ca 8.000, veit ikke hvor bra de er til age of conan da;)Trykk her Ah takk. Den der ga et bedre innspill i hva jeg kan forvente meg. Men jeg tror nesten jeg må opp et par lapper i prisklasse. De virket litt.. middelmådig. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du må nok opp i 10 000+ for å få en laptop som takler nye spill. Selv vurderer jeg http://www1.euro.dell.com/content/products/featuresdetails.aspx/xpsnb_m1530? og http://www.hardware.no/lanseringsguide/product.php?productId=83477 Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Så litt gjennom multicom siden, og fant denne med NVidia GeForce 8600M GT som vistnok skal være et av de bedre laptop grafikk kortene der ute. Også tenkte jeg at jeg kunne konfigurere den slik: - Multicom Compal IFL90+ 15.4" GeForce® 8600M GT 512MB - 15,4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 matt skjerm - Intel Core 2 Duo Mobile T7500 2.20GHZ 4MB Cache - 250GB SATA 5400RPM 2.5" - 4GB minne DDR2 667MHz SO-DIMM (2 x 2GB) Dette blir tilsammen 10100 kroner, noe jeg synes virket som en grei pris for en såpass god maskin. Noen inspill på hva jeg burde gjøre annerledes? Kan gå litt ned/opp i pris om det er verdt det. Takk. Endret 2. januar 2008 av Hermit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå