MariusKotz Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) - Endret 11. desember 2008 av MariusKotz Lenke til kommentar
MariusKotz Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) - Endret 11. desember 2008 av MariusKotz Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Kjører Vista 32 selv, og etter jeg startet en MPEG4 fil i Quick Time fikk jeg melding om kritisk feil på raid tilgang. (Se bilde) Det er tydeligvis en bug ute og går med Quick Time og Vista i RAID, for det er andre som har opplevd det samme: Consumer Alert - Quick Time player and RAID in Vista Edit: Selv har jeg ikke Intel ICH8R chipset som trådstarter, men nForce680i SLI, og det kan vel være grunnen for at mitt RAID ikke kræsja. Jeg kommer uansett til å holde meg unna Quick Time framover.. Endret 19. februar 2008 av Cluster1 Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 OK, her er en vidunderlig løsning for dere:D Istedenfor og bruke apple quicktime, bruk heller quicktime alternatives. Så slipper begge dere og mange andre problemer Det kan lastes ned fra her: Quicktime alternative er nede på siden, på venstre menyen. Lenke til kommentar
butare Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hadde totalkrash på maskinen før jul. Det viste seg være SATA kontrollerne som krøllet det til hver gang jeg brukte Itunes og Quicktime! Etter jeg byttet fra SATA kontroller til 1 og 3 fra 7 og 8, var alle problemene borte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå