Eriqo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg og en kompis sitter og spiller Guitar Hero 3 online nå. I kveld så har serveren slitt med å finne kamper. Søker i flere minutter (10 min) og lager kamper, men finner fortsatt ingenting. Noen ganger når vi søker etter match finner den mange men går ikke å connecte. Merkelig Noen fler som har slitt med dette? Har dette kanskje noe med mitt internett å gjøre? Vi har hatt litt problemer i det siste da routeren min er ganske fucked up. Heelp me KOmpisen min tror dette kanskje skyldes LIVE oppsettet til Red Octane? (The makers of GH) Endret 29. desember 2007 av Eriqo Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 akkurat samme problemet her.... Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Nja.. Live er skrullete om dagen.. Og kan ha med Porter i router'n etc... HNY:) Endret 31. desember 2007 av magiXen Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har samme problem står bare " JOINING GAME . . . " Noen ganger blir live også ødelagt så jeg på connecta det ( Gjelder bare Guitar Hero III ! ) + Dashbord er også litt fucked up i det siste Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 mitt pleier og bli ganske fucked på kvelden mitt dash bord:S står og loader flere min, så står det at 21 friends online, plutselig så er det ingen der:S Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jepp Men det som er sykt morsomt er at vi kan spamme ned vennene våre med private chat bare trykk i 1 minut så har du spamme ned vennen din med mld i 3-5 minut + du kan få gammle mlder blir sendt tilbake til deg Har blitt spamme ned av 3 personer nå og det forsetter Endret 31. desember 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kan ikke folk lese trådene her i forumet før de lager en ny en? Nå er det 5-6 forskjellige tråder om folk som ikke kommer seg inn i diverse spill her. Skjønner dere ikke tegningen? Det neste blir vel en som ikke kommer inn på team deathmatch på call of duty så er det en annen som lager en tråd 10 minutter senere som ikke kommer seg inn på deathmatch! LIVE ER F-U-C-K-E-D Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ta det med ro gutt.. Har funnet ut hvordan man kan spille ranked match i Guitar Hero III nå.. Du tar ikke Quick match men Custom og så må du søke "avansert" F.Eks : - PRO-Face OFF - Hard - 3 songs Da finner man en match lett sikkert mange av dere som vet det men er sikkert noen som lærte noe nytt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå