runarkkkkk Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hva er en billig, enkel og grei måte for å få sett filmer osv jeg har på PC-en over til TV'n. Og jeg vil gjerne ha en måte å få styrt dette fra stua.. Vet dette går ann med en xbox osv ( en kompis har dette, styrer alt med en fjern-kontroll ). Dette blir jo som et slags mediasenter løsning, men fins det noe billigere ? Enklere ? For øyeblikket har jeg en ledning som jeg kobler til TV'n, men da må jeg springe en etasje opp for å da få byttet film osv. Takker for all hjelp ( vist den kommer ) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Vel, om du allerede har en bilde og lyd koblet på TV, kan du jo tenke på å kjøpe en RF fjernkontroll, de har jo rekkevidde på ganske mange meter, og går gjennom vegger og tak. I tillegg kan du jo kjøre et mediesenter-program på PC-en. Mediaportal er gratis for eksempel. Mediasenterene er laget for å bli styrt med fjernkontroll. Endret 29. desember 2007 av likferd Lenke til kommentar
runarkkkkk Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Uhh, en RF fjernkontroll funker til alle PC-er ? For det er da ikke noe mottaker sak på PC-en til en fjernkontroll ? Ja, jeg har veldig lite peiling på akkurat dette område Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Altså mottakeren er en USB-dongle du bare dytter inni Dette følger da med når du kjøper fjernkontrollen. Endret 29. desember 2007 av likferd Lenke til kommentar
runarkkkkk Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Ååhh, da skjønner jeg litt mer. Skal finne meg en sånn RF-Fjernkontroll en plass da. Takker så meget, og god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå