perpyro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Å det er bare sosialismens sanne ansikt med overformynderi og likhet for alle. Vi har nå et sosialistisk styresett og inntil de borgelige får snudd dette så er det slik staten ønsker å styre landet. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Som om vi ikke hadde fått det samme rakettforbudet uansett hvem som sitter i regjering... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Uansett hvem som satt ved makten så hadde man vel sett seg lei av ulykker og brannes som følge av feiring av et nytt år. Men det jeg svarte på i posten over var dette. Som du leser i første innlegget så er rakettene bare et eksempel. Hvorfor skal staten forby meg å røyke hasj om jeg vil det? Hvorfor skal staten forby meg i å bygge på huset mitt på min egen tomt, hvorfor skal staten forby meg i å kjøpe øl etter klokka 20(18), forby meg i å ha et våpen om jeg hverken jakter eller driver aktiv skyting, etc også kan jeg ramse opp ti ganger så mange områder hvor staten gjør det vanskeligere eller har restriksjoner av samme karakter. Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 De er like hele gjengen, de borgerlige tilbyr bare litt mindre av det. Det var borgerlig regjering da våpenloven kom i 2000 f.eks. Lenke til kommentar
Samtlige Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 De er like hele gjengen, de borgerlige tilbyr bare litt mindre av det. Det var borgerlig regjering da våpenloven kom i 2000 f.eks. Jeg sitter igjen med et lignende inntrykk; at begge "fløyene" er for økt overformynderi, der den eneste forskjellen er at de favoriserer forskjellige enkeltgrupper på bekostning av andre. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du har jo DLF som er for minst mulig inngripen overfor enkeltmennesket på både godt og vondt. Lenke til kommentar
Samtlige Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 De fikk 213 stemmer ved siste stortingsvalg. Kanskje de får 214 neste gang da Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Og kanskje det er en grunn for det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Ikke så lenge siden vi var vikinger, da gjaldt det at det skulle være kvast. Personlig så mener jeg at vi like så gjerne kunne brukt oljemilliardene på å ruste opp militæret som å lære alle her i Norge opp til absolutt gehør, hoho. Endret 29. desember 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Noen ganger lurer jeg på om enkelte frp-ere (og en del veldig radikale venstresidefolk) faktisk er tilhengere av demokratiet. For når motparten vinner, er det plutselig en skandale, de må avsettes, sendes ut av landet, etc. DA er man liberal da. Eller? Endret 29. desember 2007 av Zaran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå