Gå til innhold

Har laget et mobildesign og vil ha tips om hvordan jeg kan få "solgt" dette til en mobil produsent

Tomprofil

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en gutt på 15 som har kommet fram til en type skyve telefon-design. Det er ikke noe store forskjeller fra nåværende, utenom et litt spesielt utseendet. Jeg lurer på å vise det for en mobiloperatør, da helst Samsung, og lurer på hvordan jeg bør gå fram.

Jeg har sendt e-post til support på samsung, men lurer på hva jeg bør si, ønske av møte og lign.

Jeg vet at dette kan være en stor skivebom og at jeg driter meg fullstending ut, men også at det kan være noe å satse på.

Å nei, jeg kommer ikke til å vise hva jeg har tenkt:) Hehe...

Endret av Mobilepsycho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke komme med bilde her da?

Tror det er flere 1000 som kommer med design tips til flere merker i året, vis ikke du har et helt spesielt design.

Tja, nå har jeg da byttet ut et par ting som er ganske standard på skyvetelefoner, og puttet inn noe jeg ikke har sett enda ihvertfall... Så får nå se... jeg orker ikke styre noe mye med det, sendt en e-post,så får det være bra nok for nå:p...

Og btw " Jeg lurer på å vise det for en mobiloperatør" Jeg mente mobilprodusent... hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747
Det hadde jo vært litt kjekt å få se designet ditt da :)

Kanskje det kommer... Først skal jeg få laget den i photoshop, illustrator, slik at jeg få den slik jeg vil:) hehe...

Ehm, så du har bare TENKT ut hvordan det skal se ut? :p Ikke faktisk laget det?

Lenke til kommentar
Det hadde jo vært litt kjekt å få se designet ditt da :)

Kanskje det kommer... Først skal jeg få laget den i photoshop, illustrator, slik at jeg få den slik jeg vil:) hehe...

Ehm, så du har bare TENKT ut hvordan det skal se ut? :p Ikke faktisk laget det?

Nja, har ikke faktisk laget det på pc, i photoshop/illustrator, men har tegnet x antall ganger, så vet med 110% sikkerhet hvordan det skal se ut, og ettersom et par i familien jobber som designere av forskjellig slag, og har tilgang på ps/illus. så skal jeg få laget bilde så fort som mulig... Så har ikke bare tenkt, men VET, og har også skrevet ned for sikkerhets skyld:) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...