Tomprofil Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) hei, jeg er en gutt på 15 som har kommet fram til en type skyve telefon-design. Det er ikke noe store forskjeller fra nåværende, utenom et litt spesielt utseendet. Jeg lurer på å vise det for en mobiloperatør, da helst Samsung, og lurer på hvordan jeg bør gå fram. Jeg har sendt e-post til support på samsung, men lurer på hva jeg bør si, ønske av møte og lign. Jeg vet at dette kan være en stor skivebom og at jeg driter meg fullstending ut, men også at det kan være noe å satse på. Å nei, jeg kommer ikke til å vise hva jeg har tenkt:) Hehe... Endret 6. januar 2008 av Mobilepsycho Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ingen som har noen tips?:/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kan du ikke komme med bilde her da? Tror det er flere 1000 som kommer med design tips til flere merker i året, vis ikke du har et helt spesielt design. Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis du er ute etter design, så gå for en Iphone! Den er den fineste på markedet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nå skal han ikke ha ny mobil som jeg har forstått, han har designet en skyvemobil og har lyst til å snakke med Samsung om den designtipset. Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Samsung er ikke en mobiloperatør, de er en mobilprodusent (blant annet) Ellers ligger det forskjellige måter å kontakte samsung på her: http://www.samsung.com/no/support/contactus/index.htm# Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Kan du ikke komme med bilde her da? Tror det er flere 1000 som kommer med design tips til flere merker i året, vis ikke du har et helt spesielt design. Tja, nå har jeg da byttet ut et par ting som er ganske standard på skyvetelefoner, og puttet inn noe jeg ikke har sett enda ihvertfall... Så får nå se... jeg orker ikke styre noe mye med det, sendt en e-post,så får det være bra nok for nå... Og btw " Jeg lurer på å vise det for en mobiloperatør" Jeg mente mobilprodusent... hehe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Okei, bare for å være litt gledesdreper, men hvorfor vil Samsung se på akkurat DIN telefon? Med mindre den er superrevolusjonerende så tror jeg faktisk ikke at de vil bry seg så veldig. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Okei, bare for å være litt gledesdreper, men hvorfor vil Samsung se på akkurat DIN telefon? Med mindre den er superrevolusjonerende så tror jeg faktisk ikke at de vil bry seg så veldig. Vet ikke jeg, men er verdt et forsøk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det hadde jo vært litt kjekt å få se designet ditt da Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Det hadde jo vært litt kjekt å få se designet ditt da Kanskje det kommer... Først skal jeg få laget den i photoshop, illustrator, slik at jeg få den slik jeg vil:) hehe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det hadde jo vært litt kjekt å få se designet ditt da Kanskje det kommer... Først skal jeg få laget den i photoshop, illustrator, slik at jeg få den slik jeg vil:) hehe... Ehm, så du har bare TENKT ut hvordan det skal se ut? Ikke faktisk laget det? Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Det hadde jo vært litt kjekt å få se designet ditt da Kanskje det kommer... Først skal jeg få laget den i photoshop, illustrator, slik at jeg få den slik jeg vil:) hehe... Ehm, så du har bare TENKT ut hvordan det skal se ut? Ikke faktisk laget det? Nja, har ikke faktisk laget det på pc, i photoshop/illustrator, men har tegnet x antall ganger, så vet med 110% sikkerhet hvordan det skal se ut, og ettersom et par i familien jobber som designere av forskjellig slag, og har tilgang på ps/illus. så skal jeg få laget bilde så fort som mulig... Så har ikke bare tenkt, men VET, og har også skrevet ned for sikkerhets skyld:) hehe Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lykke til Ikke gi opp dersom Samsung ikke kjøper ideen. Prøv alle tenkelige mobilprodusenter. Store og små Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Lykke til Ikke gi opp dersom Samsung ikke kjøper ideen. Prøv alle tenkelige mobilprodusenter. Store og små Skal prøve:) Tusen Takk:) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Evnt kontakte Innovasjon Norge og/eller Skaperen på TV2? Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Evnt kontakte Innovasjon Norge og/eller Skaperen på TV2? Joda, men så lenge jeg ikke har noe annet en design blir vel dette litt feil.. Men får vel nesten se hva som jeg få i svar fra amung først;) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tja, med tanke på at det er stort sett ikke mer en hva de som møter opp på Skaperen heller har så blir det nok ikke noe problem... Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Tja, med tanke på at det er stort sett ikke mer en hva de som møter opp på Skaperen heller har så blir det nok ikke noe problem... Men så vil jeg ikke drite meg mer ut enn nødvendig:P Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har du patent på designet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå