Contra Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Nå trenger jeg seriøs hjelp fra noen som VEIT hvordan man finner en hdd`partisjon som er borte. Når jeg booter maskina kommer den opp, men i Windows finner jeg den ikke. Det er hdd2 vi snakker om her. Jeg KAN formatere den med Partition Magic, men da mister jeg det som ligger der. Ingen Windows program funker for å finne partiosjonen. Noen som veit om noe som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 er det en harddisk du ikke finner eller er den en partisjon på en harddisk?? WIN XP --> Control Panel / Administrative Tools / Computer Management / Storage / Disk Manegement her kan du finne disken, og evt sette den til Active Mode. tror mulig det er det som er problemet ditt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Active Mode bestemmer jo bare om en partisjon skal boote eller ikke, så det er tvilsomt at det er problemet her. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 last ned "GetDataBack". funker strålende Lenke til kommentar
adyton Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 last ned "GetDataBack".funker strålende tja.. mista partisjonen en gang og brukte GetBackData, da ble ca.10% av mp3 filene mine fucka. en fil ble blanding av mange sanger,. Ellers funker det jo utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå