_HKH_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nettop - det er en smakssak. Miksere er dessuten store og upraktiske og får ikke plass i rack:) Mitt drømmestudio har fete preamper i rack og en jazzmutant dexter: http://www.jazzmutant.com/ Lenke til kommentar
Snarf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nettop - det er en smakssak. Miksere er dessuten store og upraktiske og får ikke plass i rack:) Mitt drømmestudio har fete preamper i rack og en jazzmutant dexter: http://www.jazzmutant.com/ Tror det er mange år til dexter blir like responsiv og pålitelig som en Icon/euhonix/mackie osv. Har sett bilder på nett av folk som styrer en enkelt Pro Tools fader med iPhone. Touchscreen til lydarbeid ligger nok litt lenger fremme i tid. Men dexter er ganske kul. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror det er mange år til dexter blir like responsiv og pålitelig som en Icon/euhonix/mackie osv. Why? Har du prøvd en? Så en demo av lemuren på llb-messen i fjor og den var super-responsiv. Kan ikke tenke meg at dexter er dårligere. Det er LITT forskjell på dedikerte kontrollenheter og telefoner. Har forresten prøvd mackie control, men jeg likte det ikke stort. Begynte med tastatur og mus, er vant til det og foretrekker det. Lenke til kommentar
Snarf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har ikke brukt Dexter, nei. Men jeg har brukt touchscreen produkter og er generelt lite imponert over hva de kan gjøre. Spesielt når man snakker om produkter som kan tilpasses mange ulike bruksområder. Bedre å gjøre en ting bra, en mange ting greit nok. Men vi får vente og se når den blir tilgjengelig for prøving på vestlandet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå er det jo en forskjell mellom en vanlig touchscreen (f.eks. til en PC) og hva Dexter påstår de kan gjøre. Jeg håper de leverer like bra som de lover! Er det noen som selger dem i Norge? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prolyd.no er jo butikken som selger produktene dems i Norge, så det er vel bare å vente å se hva som dukker opp! =) Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prolyd selger lemur og den kan oppgraderes til dexter-funksjonalitet. Det er basicly samme dingsen med annen programvare. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmmm... spennende! Men jeg prøver å minske bruken av penger på studioutstyr... Det er problemet med å bli eldre, det er andre ting å bruke penger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå