Gå til innhold

Tjene penger tjenester på internett.

Gjest member-63169

Anbefalte innlegg

Gjest member-63169

Kommer stadig over nett tjenester som hevder at du kan tjene penger via internett.

Prøver selv ut en "tjene penger på å klikke på popups" tjeneste fra bux.to

Er selv ganske skeptisk, men er villig til å prøve ut litt.

Noen som har erfaringer? Som har prøvd ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest member-63169
Driver å prøver ut bux.to jeg og.. :p har ikke blitt rik enda men

Jeg har sånn autoclikcer, så du slipper å trykke selv.. men lurte på det der med å kjøpe brukere så du får penger på de andre som trykker og.

Nå som jeg ikke har noen under meg så tjener jeg kansje en krone for dagen... hahaha. Det er faktisk mye verre en milteret

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9871234
Jeg har sånn autoclikcer, så du slipper å trykke selv..

Sånt finner dem ut av. Anbefales ikke!

Er det så galt da? Jeg mener, en kan f.eks. bruke GreaseMonkey pluss et script, så slipper du å faktisk trykke på alle linkene hele tida. Funker veldig fint for meg. Tross alt har du jo fremdeles bare opp én annonse av gangen?

Lenke til kommentar
Du tjener ikke penger på å trykke på reklame. Så enkelt er det. Skal du tjene penger på nettet så må du som over alt ellers i verden gjøre en innsats, du må kunne tilby noe.

Vel, 0.0000001$ er jo penger det og :p Men jeg er helt enig at du bør tilby noe. Lag en webside der du har noe som folk er interessert i, plasser reklame (google adsense) og tjen penger ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Du tjener ikke penger på å trykke på reklame. Så enkelt er det.

Jasså?

post-86885-1205011975_thumb.jpg

Vær forresten så vennlig å ikke påpek at det er ubetydelige mengder, for det er jeg fullt klar over. Poenget var bare å vise at en faktisk kan tjene penger på å trykke på reklame.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Bruk heller tida på en skikkelig jobb, ikke bare tjener du mange ganger mer, du får også arbeidserfaring.

Tror du jeg sitter pal foran maskinen 24/7 og trykker på reklamer?

Lenke til kommentar
På denne siden er det linker til mange ptr-sider og andre muligheter å tjene penger på nettet. http://www.earnmoney-online.ws Jeg har prøvd de fleste av de. blir noen småkroner. og det trenger ikke ta så mye mer enn en halvtime/time hver dag å trykke på reklamer. bare å ha flere sider oppe om gangen i firefox det.

Lol, reklamerer for egen side full av verve linker? :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har prøvd ut en del av "tjen penger på nett" opplegg og Automated Cash Formula er ett av dem som faktisk ser ut til å holde det det lover. Det krever en god del arbeid og man blir ikke rik over natten men det fungerer:-)

Bra du inkluderer vervelink :) For å være ærlig er Automated Cash Formula den siste boken jeg ville kjøpt. Mer standard webside finner du ikke :p

Lenke til kommentar

For noen år siden, var det et stort, seriøst reklame-på-din-nettsidefirma som enda ikke hadde fått til beskyttelse mot sider hvor du kunne registrere linken din, så ble den sendt rundt til andre som hadde programmet åpent og dermed skaffet deg besøkende.

Det vi gjorde var å ta den unike linken i reklamen (den som ga oss penger) og registrere den i programmet. Hver gang linken da ble vist tjente vi 50 øre. Du kan si at 50 øre ikke er mye, men vi tjente da godt over 2000 det neste halvåret.

Ja, det bryter med reglene, så det var jo egentlig ikke lov og jeg anbefaler det ikke, men det går faktisk ann å tjene penger på å ikke gjøre noe.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Det er ganske mange nettsider som tilbyr ulike måter å tjene penger på nett på..

Jeg har laget en liten blogside (engelsk tekst), om noen ulike muligheter jeg har oppdaget, en liten guide.. Link: howt0makemoneyonlineguide.blogspot.com

(jepp, litt slitsom lang addresse, men må nesten være det siden det finnest utallige andre slike sider...)

Håper de som interesserer seg for dette finner noe interessant info der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...