Sameboe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ---------------------Almunia--------------------- Corluka----R.Ferdinand---K.Toure------P.Evra C.Ronaldo----Anderson--Fabregas-----Arteta ------------R.Santa Cruz---E.Adebayor-------- --------------------------------------------------- Almunia: Alle trodde at Fabianski og Lehman skulle kapre keeper plassen, men spanjolen har imponert. Corluka: Viktig for Manchester City, klasse spiller R.Ferdinand: Trolig verdens beste stopper for tida, timer alt perfekt.... K.Toure: Jeg satte han opp pågrunn av at Arsenal har gjort det bra, og han organiserer forsvaret til Arsenal godt. P.Evra: Solid på sin venstre back posisjon akkurat som hele forrige sesong. C.Ronaldo: Makan til spiller finnes ikke, toppscorer i PL, og finter og passninger som selv Pelé kan unne han. Anderson: En frisk pust fra Portugal, alle trodde at Nani skulle bli den nye stjerna i troppen, men han her har potensialet til å bli verdens beste spiller om noen år, eller blant dem ihvertfall. C.Fabregas: Startet sesongen drit bra og skal nok ha mye av hederen til at Arsenal ligger så høyt oppe som de gjør, et skikkelig scoop av Arsenal for noen år siden dette M.Arteta: Er en ving som er viktig for Everton sitt angrep spill. R.Santa Cruz: Kom til Blackburn etter flere år i Bayern med få mål hver sesong, og han har visst at han hører hjemme i Engelsk fotball, for han får til alt i Blackburn som han ikke greide i Bayern, gullkjøp, sommerns beste kjøp i spiss rekkene i PL. E.Adebayor: Toppscorer spissen i PL, bak C.Ronaldo. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Oppsumering: Beste spiller: C.Ronaldo Beste forsvarer: R.Ferdinand Beste Midtbane: Anderson Beste spiss: R.Santa Cruz --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Legg gjerne inn eget lag, elller diskuter dette laget. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vanskelig, men setter opp et forslag hvertall. -------------------- Almunia -------------------- --- Johnson --- Ferdinand --- Lescott --- Evra --- ----- Ronaldo ----- Gerrard ----- Fabregas ------ ------- Keane ----- Torres ----- Adebayor ------- Som sagt er det vanskelig, kunne fint satt opp enda et lag til tenker jeg.. Lenke til kommentar
JoeCole_owns Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ---------------------Almunia--------------------- Corluka----R.Ferdinand---K.Toure------P.Evra C.Ronaldo----Anderson--Fabregas-----Arteta ------------R.Santa Cruz---E.Adebayor-------- --------------------------------------------------- Almunia: Alle trodde at Fabianski og Lehman skulle kapre keeper plassen, men spanjolen har imponert. Corluka: Viktig for Manchester City, klasse spiller R.Ferdinand: Trolig verdens beste stopper for tida, timer alt perfekt.... K.Toure: Jeg satte han opp pågrunn av at Arsenal har gjort det bra, og han organiserer forsvaret til Arsenal godt. P.Evra: Solid på sin venstre back posisjon akkurat som hele forrige sesong. C.Ronaldo: Makan til spiller finnes ikke, toppscorer i PL, og finter og passninger som selv Pelé kan unne han. Anderson: En frisk pust fra Portugal, alle trodde at Nani skulle bli den nye stjerna i troppen, men han her har potensialet til å bli verdens beste spiller om noen år, eller blant dem ihvertfall. C.Fabregas: Startet sesongen drit bra og skal nok ha mye av hederen til at Arsenal ligger så høyt oppe som de gjør, et skikkelig scoop av Arsenal for noen år siden dette M.Arteta: Er en ving som er viktig for Everton sitt angrep spill. R.Santa Cruz: Kom til Blackburn etter flere år i Bayern med få mål hver sesong, og han har visst at han hører hjemme i Engelsk fotball, for han får til alt i Blackburn som han ikke greide i Bayern, gullkjøp, sommerns beste kjøp i spiss rekkene i PL. E.Adebayor: Toppscorer spissen i PL, bak C.Ronaldo. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Oppsumering: Beste spiller: C.Ronaldo Beste forsvarer: R.Ferdinand Beste Midtbane: Anderson Beste spiss: R.Santa Cruz --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Legg gjerne inn eget lag, elller diskuter dette laget. Fy fader, ikke vanskelig aa se at du er United supporter! --------------------------------David James Micah Richards----William Gallas-------Ricardo Alex----Gareth Bale ---------------------------------Cesc Fabregas ----------------------Steven Gerrard--------Mikel Arteta ----------Elano Blumer----------------------------------Cristiano Ronaldo ----------------------------------Roque Santa Cruz Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke vanskelig å se at du ikke er. Å ikke ta med noen fra PLs beste forsvarsfirer er jo latterlig. Alex, jeg har vært stor fan av han siden jeg så han første gang. Men i år setter jeg ikke akkurat han opp under kategorien trygg. Samt sette Santa Cruz først når spillere som Ade, Rooney, Tevez, Torres, Benjani, Kitson ++ har vært bedre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke vanskelig å se at du ikke er. Å ikke ta med noen fra PLs beste forsvarsfirer er jo latterlig. Alex, jeg har vært stor fan av han siden jeg så han første gang. Men i år setter jeg ikke akkurat han opp under kategorien trygg. Samt sette Santa Cruz først når spillere som Ade, Rooney, Tevez, Torres, Benjani, Kitson ++ har vært bedre. Nå må du se litt statistikk, Santa Cruz har gjort det enormt bra iforhold til det han fikk til i Bayern Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke vanskelig å se at du ikke er. Å ikke ta med noen fra PLs beste forsvarsfirer er jo latterlig. Alex, jeg har vært stor fan av han siden jeg så han første gang. Men i år setter jeg ikke akkurat han opp under kategorien trygg. Samt sette Santa Cruz først når spillere som Ade, Rooney, Tevez, Torres, Benjani, Kitson ++ har vært bedre. Nå må du se litt statistikk, Santa Cruz har gjort det enormt bra iforhold til det han fikk til i Bayern Hva slags rolle spiller det når det fortsatt er en haug med andre spisser som har gjort det langt bedre enn han til nå? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Og det har Tevez og Rooney? Ikke den oppfatningen jeg har, men. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Joda, Anderson har imponert men best på sentralmidtbane så langt? Neppe. Btw, Jeg er United supporter. Endret 31. desember 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ikke vanskelig å se at du ikke er. Å ikke ta med noen fra PLs beste forsvarsfirer er jo latterlig. Second that. Ferdinand, Vidic og Evra holder verdensklasse, å sette f.eks Alex foran de er latterlig. Nå må du se litt statistikk, Santa Cruz har gjort det enormt bra iforhold til det han fikk til i Bayern Ganske uvesentlig om han er bedre nå enn han var i Bayern, egentlig. Det sier svært lite om nivået hans i forhold til de andre spissene i PL, og det er mange som har vært bedre enn han. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Ikke vanskelig å se at du ikke er. Å ikke ta med noen fra PLs beste forsvarsfirer er jo latterlig. Second that. Ferdinand, Vidic og Evra holder verdensklasse, å sette f.eks Alex foran de er latterlig. Nå må du se litt statistikk, Santa Cruz har gjort det enormt bra iforhold til det han fikk til i Bayern Ganske uvesentlig om han er bedre nå enn han var i Bayern, egentlig. Det sier svært lite om nivået hans i forhold til de andre spissene i PL, og det er mange som har vært bedre enn han. Nei men det at han har scoret saa mye sier ganske mye. Jeg heier ikke pa noe som helst lag i England men ser mange kamper saa min mening er ganske noytral D. James Corluka M. Richards Ferdinand Clichy E. Blumer Cahill Muntari Cronaldo Santa Cruz Adebayor Spillere som ikke nadde helt opp: Almunia Evra Gallas Dunne Arteta Anderson Benjani Berbatov Edit: Ogsa Laursen Mellberg Agbonlahor Endret 5. januar 2008 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vet ikke. Hadde han spilt like bra som de andre i folge min mening sa hadde han vært pa listen, det skal jeg love deg. Benayoun ikke langt fra listen heller. Herlig spiller, synd at han ikke brukes mer Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Okei, I see. Torres har ikke vært prikkfri, men har vært en av de mest stabile presterende i klubben sålangt denne sesongen, og har tatt overgangen fra Spania som bare det. For meg er han et klart valg på årets lag så langt, på benken i det minste Endret 5. januar 2008 av Benitez Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Vet ikke. Hadde han spilt like bra som de andre i folge min mening sa hadde han vært pa listen, det skal jeg love deg. Benayoun ikke langt fra listen heller. Herlig spiller, synd at han ikke brukes mer Kødder du eller? Benayoun fortjener nesten plass på laget, men ikke Torres? Da kan ikke du ha sett mange Liverpoolkamper i år altså. Bønna gjorde det greit i starten, men har regelrett sugd siden det. Torres har vært elsk. Hadde det ikke vært for Torres og Gerrard hadde Liverpool vært langt lavere på tabellen enn de er nå. Edit: Sier ikke at det er noe fasit at Torres er på årets lag, for min del er han det, men jeg er jo Liverpoolsupporter. Det var bare det med Bønna vs. Torres jeg reagerte litt på. Endret 5. januar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bønna hadde ikke spilt fast på derby engang.. HAn suger rett og slett og jeg skjønner ikke hva Benitez tenkte på når han kjøpte han.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg sa: Benayoun er ikke langt fra listen HELLER. Dvs. Torres ogsa. mufc9 du vet ingenting om fotball om du sier Benayoun suger. Tidligere i ar nar det gikk darlig for liverpool begynte det a ga bra med en gang Benitez brukte Benayoun og han skorte en del ogsa. Stabil og god fotballspiller. Nei han er ikke en cronaldo type kanstpiller men en som er god til a spille ball. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Uansett jeg var en av de som mente at Benayoun stinket, jeg mener nå at han er en habil spiller. Han spilte noen gode kamper, men de siste har han (forsåvidt resten av Liverpool å) vært direkte ræva. Endret 6. januar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
iDude Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Bønna er habil men langt fra å være med i de beste elleve i PL.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vel, jeg mener han alltid leverer, er vel ikkedet at han har vært darlig de siste ukene, Liverpool har jo stinket. Mener han er en undervurdert spiller Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg vil si at Benayoun var bedre i West Ham enn Liverpool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå