Gå til innhold

Playstation store med ny harddisk!

equalern

Anbefalte innlegg

Hei ! :-)

Lurer bare på om hvis jeg kjøper sanger til singstar nå å laster de ned på harddisken, også skal jeg bytte harddisk ved en senere anledning, mister jeg da disse sangene jeg har kjøpt ?

Også det her med spill, mister jeg spillene jeg har kjøpt fra Playstation Store ?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva om man skal selge ps3, kan man da la ting man har kjøpt vi PS store føge med?

Er det ikke slik at de tingene man kjøper knytter seg til påloggings informasjonen til PS store, altså E-post adressen. Brukerne sletter man jo på ps3en før man selger den.

Kan man la det følge med en minnepenn med de tingene på som kjøper da kan overføre til ps3?

Lenke til kommentar

ville tro alt man handler på psn store vil tilhøre de enkeltes bruker, dvs. du kan bruke din bruker på andres maskiner for å spille egne spill, eller hvis du selger en ps3 og har en annen stående (f.eks. du selger en 40gb fordi du har fått en 60gb med ps2 support) skal du kunne gjenopprette fabrikk instillinger på din gamle og logge inn brukeren din på den nye, åsså innom psn store for å laste ned på ny.

backup av harddisken er nok maskinlåst (f.eks. du kan ikke gjenopprette en backup fra 40gb på 60gb)

bare husk å manuelt ta backup av savegames, bilder, musikk og filmer, om du ikke har det allerede.

Lenke til kommentar
Du har to muligheter

1: Ta backup til et minnekort/usb disk

2: Alle ting som blir kjøpt på Playstation store kan lastes ned opptil fem ganger før du må kjøpe det på nytt

Så hvis jeg f.eks. kjøper Warhawh på PSN, så kan kompisene mine installere det også?

Warhawk er litt annerledes enn resten av spillene som er paa PSN, det laases ogsaa til Brukeren.

Dersom du kjoeper diskversjonen i butikk, tror jeg ikke det er laast til brukeren.

Husker ikke helt hvordan beskyttelsen paa Warhawk er, men husker den er annerledes enn resten som ligger paa PSN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...