pjotrogsteik Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 En 32" tommer , sa han at ca. han skulle kjøpe . Lite vits i Full-HD da ? Ikke for å klage men 32" tommer er lite, råder foreldrene dine til å vurdere større skjerm.... ikke minst på grunn av din PS3. Har de digital TV-signal er ikke kvaliteten på TV-en avgjørende, man finner for eksempel en meget fin 42" Toshiba til under 7000 kr her. Ikke meg som skal kjøpe. Jeg var svarte indirekte til trådstarter. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 TVen takler 1080p-signaler via begge HDMI-inngangene, men bare 1080i via komponentinngangen. noen som vet hva det betyr, fullhd på hdmi inngangene? http://www.dingz.no/php/art.php?id=387012 Har denne tv'en selv, og synes den er super. Den takler 1080p på inngangene, men oppløsningen til skjermen det vises på er likevel lik uansett inngang. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Men vi går nok for en 32", for det fungerer helt greit i og med at vi ikke skal pøse ut med penger til en ny TV! Vi sitter 2,5 - 3 meter fra Tv èn og skal ha Ps3 tilkoblet! Har bare 2 krav: HDMI og HDCP, Hd-ready er jeg ikke helt inne på enda, så skal nok lese litt mere her!' edit: Kommer sikkert til å sitte litt nermere når jeg skal spille, ellers er jeg bare opptatt av bildekvaliteten på spill, ikke mye til TV seing! Endret 29. desember 2007 av Applebee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Men vi går nok for en 32", for det fungerer helt greit i og med at vi ikke skal pøse ut med penger til en ny TV! Vi sitter 2,5 - 3 meter fra Tv èn og skal ha Ps3 tilkoblet! Har bare 2 krav: HDMI og HDCP, Hd-ready er jeg ikke helt inne på enda, så skal nok lese litt mere her!' edit: Kommer sikkert til å sitte litt nermere når jeg skal spille, ellers er jeg bare opptatt av bildekvaliteten på spill, ikke mye til TV seing! 2,5-3 meter fra tven, da holder 32". Har selv en 32" som jeg nettopp har kjøpt inn, og har samme avstand. Så til den avstanden er 32" eksemplarisk. Lykke til med kjøp av ny tv! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Men vi går nok for en 32", for det fungerer helt greit i og med at vi ikke skal pøse ut med penger til en ny TV! Vi sitter 2,5 - 3 meter fra Tv èn og skal ha Ps3 tilkoblet! Har bare 2 krav: HDMI og HDCP, Hd-ready er jeg ikke helt inne på enda, så skal nok lese litt mere her!' edit: Kommer sikkert til å sitte litt nermere når jeg skal spille, ellers er jeg bare opptatt av bildekvaliteten på spill, ikke mye til TV seing! 2,5-3 meter fra tven, da holder 32". Har selv en 32" som jeg nettopp har kjøpt inn, og har samme avstand. Så til den avstanden er 32" eksemplarisk. Lykke til med kjøp av ny tv! Jo, takk! Og grattis med ny TV Tenkte litt på denne TV`en: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...gory_tabcontent Endret 29. desember 2007 av Applebee Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) neineineinei... ikke kjøp den... , kun 1 hdmi ? , må minst ha 2.. helst 3 ... er du litt sånn på tekno fronten kommer du til å angre deg ihjel om 1 år.. , syns likevel du burde satse på en full hd, men ser det er andre som har visse formeininger om akuratt det , jeg har kikka litt rundt på elkjøp , men må vel opp 1 tusenlapp for å få den ekstra hdmi , men stikk en tur på www.prisguide.no ... kikk litt der... denne da? https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications Endret 29. desember 2007 av toazty Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) neineineinei... ikke kjøp den... , kun 1 hdmi ? , må minst ha 2.. helst 3 ... er du litt sånn på tekno fronten kommer du til å angre deg ihjel om 1 år.. , syns likevel du burde satse på en full hd, men ser det er andre som har visse formeininger om akuratt det , jeg har kikka litt rundt på elkjøp , men må vel opp 1 tusenlapp for å få den ekstra hdmi , men stikk en tur på www.prisguide.no ... kikk litt der... denne da? https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications Den var fin, men er det HDCP? Edit: Leste litt og fant ut at det var det! Endret 29. desember 2007 av Applebee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ikke tenk på om den har HDCP eller ikke. den tven er ganske mye bedre enn den du linket til. gå for en slik hvis prisen er ok.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Angående angsten for HDCP eller ikke... HDCP er i alle HDMI porter per standard. Så har de HDMI så har de HDCP. ALLE HD ready TV'er har enten HDMI (og ergo derfor HDCP) eller DVI med HDCP - et krav til HD Ready standarden. Så ikke nødvendig med bekymringer rundt dette med andre ord. Flere HDMI innganger er selvfølgelig fint, men det finnes greie HDMI switchere hvis man per i dag trenger kun og har litt dårlig råd og derfor ikke kan kjøpe TV med flere HDMI. Da kan man senere kjøpe en switch med f.eks 4 inn og en ut hvis nødvendig. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Angående angsten for HDCP eller ikke... HDCP er i alle HDMI porter per standard. Så har de HDMI så har de HDCP. ALLE HD ready TV'er har enten HDMI (og ergo derfor HDCP) eller DVI med HDCP - et krav til HD Ready standarden. Så ikke nødvendig med bekymringer rundt dette med andre ord. Flere HDMI innganger er selvfølgelig fint, men det finnes greie HDMI switchere hvis man per i dag trenger kun og har litt dårlig råd og derfor ikke kan kjøpe TV med flere HDMI. Da kan man senere kjøpe en switch med f.eks 4 inn og en ut hvis nødvendig. Vi har ikke bruk for mere enn en HDMI - til Ps3! Men likte den TV`en bedre Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Se på tatung mcak (evt mcgi/mchk) Det er utrolig mye tv for pengene! Ligger en tråd under tv skjermer delen her på forumet, å jeg råder deg til å lese litt der edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756049&hl= Endret 29. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå