Espein Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Har du sett den? Hva er din mening? Den heter jo 2.5 pga. de har laget en film med klippene som de ikke fikk med på 2'ern. Så dette er på en måte en dokumentar, der de snakker inni mellom klippene, men synest selv det var veldig underholdendes De kan være rimelig ekle noen ganger, som f.eks når Steve-O stapper et sugerør inni Preston sin feite ræv og blåser inn luft via sugerøret. Bare pga. att de skal få Preston til å fise. Dirty Sanchez er sykere, men selv synest jeg Jackass gjengen er de beste.. Les mere om filmen her! Endret 28. desember 2007 av Espein Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Syns filmen var bra den men det var jo bare det som ikke var godt nok til å komme den på to'ern. Da sier det seg egentlig selv at innholdet ikke er spesielt bra. Slik som king kong parodien og flyingen av dragen ut av rompa var jo rett og slett bare teit. Flirte langt i fra så mye som til to'ern. Men noe var jo så klart bra da. Slik som old man, alltid en slager. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 ah denne har jeg ikke fått med meg, skal ta en titt på den jackass skuffer skjeldent :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå