hagfors Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet av noe sted hvor jeg kan få tak i kreatin monohydrat tyggetabletter eller til nød vanlige tabletter? Fikk en gang en boks med slike som jeg har brukt å ta med meg når jeg skal reise bort en helg eller en liten uke, sånn at jeg ikke må begynne på en ny oppladningsfase når jeg kommer hjem. Er liksom mer praktisk, og mindre ubehaglig enn å ta med seg hvitt pulver gjennom toll osv. Har sett på de store kostholds webshoppene jeg kan komme på, og det nærmeste jeg har funnet er CreaForce dosepakninger fra TN, men det er liksom litt overkill. Trenger liksom ikke en hel pre-workout drink heller. Er det kanskje noen helsekost kjeder eller noe sånt som fører slikt? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 aldri hørt om creatin TYGGETABLETTER.. Mener du ikke kreatin KAPSLER? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) aldri hørt om creatin TYGGETABLETTER.. Mener du ikke kreatin KAPSLER? Noen som vet av noe sted hvor jeg kan få tak i kreatin monohydrat tyggetabletter eller til nød vanlige tabletter? ------ Vet iallefall ikke om noe slikt selv, men du kan da bare kjøpe deg kappsler selv, fylle på med pulver og vips så er du i besittelse av kreatin tabletter... Men. Personlig ser jeg ikke poenget, med tilskudd som creatin bør man IMO egentlig kjøre sykluser, dvs. lade ned til tider. Endret 29. desember 2007 av Remerser Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Biovea har noen. Det er dog en blanding av flere forskjellige typer kreatin http://www.biovea.net/product_detail.asp?P...o=&Total=10 Jeg vil tro at www.discount-supplements.co.uk har noen da de har det meste, men har ikke sjekket Endret 29. desember 2007 av tonna Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 aldri hørt om creatin TYGGETABLETTER.. Mener du ikke kreatin KAPSLER? De jeg hadde var mer som drops som man tygget i seg, smakte ikke så ille heller. Men kapsler funker sikkert de og. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Men. Personlig ser jeg ikke poenget, med tilskudd som creatin bør man IMO egentlig kjøre sykluser, dvs. lade ned til tider. Hmm, ser mange som påstår at det bare er tull å gjøre dette og. Vet ikke helt. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Folk bruker kreatin i faser med oppladning pga det høres kult ut. Nå er det forsket så mye på kreatin som langtidsbruk osv så bruk det hele året uten om når du er på en diett og vil ned i vekt. Du kan jo kjøpe en boks fra TN eller andre plasser som har 300g bokser og ikke åpne den før du drar så evt toll ser den er forseglet. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Folk bruker kreatin i faser med oppladning pga det høres kult ut.Nå er det forsket så mye på kreatin som langtidsbruk osv så bruk det hele året uten om når du er på en diett og vil ned i vekt. Du kan jo kjøpe en boks fra TN eller andre plasser som har 300g bokser og ikke åpne den før du drar så evt toll ser den er forseglet. Joda, det går jo det og. Får vel bare pakke med meg kreatin og teskje og hele opplegget. Ser bare for meg at folk vil se rart på meg når jeg kommer ned i hotell frokosten og begynner å røre all slags pulver oppi maten og drikken. Men det får være deres problem. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du kan jo kjøpe deg kapsler og en maskin på capsuline.com og lage dine egne kapsler. Bare synd prisen er temmelig stiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå