Gå til innhold

gamer pc.maks 12000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et oppsett som er helt på trynet. Du burde tatt med en ekstra pakke med ram slik at det blir 4gb totalt. Det er det som begyner og bli vanelig nå. 2gb er bare tull. Du må også byttte ut skjermkortet med et 8800GT. Det er mye bedre egnet til overklokking og kjører standard mye bedre en 8800GTS. 8800GT er laget med 65nm tror jeg og det reduserer varmeutviklingen helt enormt og øker overklokkingsmulighetene, dessuten bruker GT versjonen mye mindre strøm.

Lenke til kommentar
Dette er et oppsett som er helt på trynet. Du burde tatt med en ekstra pakke med ram slik at det blir 4gb totalt. Det er det som begyner og bli vanelig nå. 2gb er bare tull. Du må også byttte ut skjermkortet med et 8800GT. Det er mye bedre egnet til overklokking og kjører standard mye bedre en 8800GTS. 8800GT er laget med 65nm tror jeg og det reduserer varmeutviklingen helt enormt og øker overklokkingsmulighetene, dessuten bruker GT versjonen mye mindre strøm.

Kikk litt nøyere på oppsettet hans.. synes det ser VELDIG ut som et 8800GTS 512Mb kort jeg ;) Og hvaslags teknologi er den laget på montro :D

Lenke til kommentar

Som han sier.. nye GPU'en til 8800GT er jo kjappere og gjør det bedre i tester enn gamle 8800 GTX-" ultra super duper" i mange tester. Nå kommer nye 8800GTS med ny GPU om ikke menge dagene også.. 1GB minne på den om jeg ikke husker feil...

4 gb ram er heller ingen dum ide, spes om du velger Vista 64 som du burde gjøre :) Ser den ikke i handle kurven, men en Home Premium ligger på 6-700 kr i OEM versjon.

Lenke til kommentar

Altså det grafikkkortet han har er bedre enn 8800GT, det han har valgt er det nye 8800GTS 512mb kortet som er hakket kvassere enn GT.

som det ble sagt er heller ikke 4gb ram en dum ide, ram er billig uansett.

Og hvis du har tenkt å overklokke, men ikke kjøre SLI så er et intel hovedkort P35 eller x38 mye bedre overklokkings kort(men har da ikke muligheten til SLI)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...