Petterahl Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! Min far skal til Las Vegas i USA i begynnelsen av januar. Er det noen fotobutikker der dere anbefaler? Planen er å kjøpe Tokina 12 mm - 24 mm f4 og Nikon D80. Jeg vil gjerne ha muligheten til å kunne reklamere, og evt. sende det tilbake hvis det svikter. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Tja. Før PMA i fjor kontaktet jeg den største fotobutikken i Las Vegas, Sahara Camera Center, for å høre om de hadde sakene jeg ville ha på lager. De svarte ikke engang. Når websiden i tillegg ser ut som om den har rømt fra begynnelsen av nittitallet, så ser det ikke ut som verdens mest seriøse butikk akkurat. De får visst temmelig dårlig kritikk også. Endret 28. desember 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ritz er en diger foto-kjede i USA, og de har tre butikker i Las Vegas: http://maps.google.com/maps?client=opera&a...=4&ct=image Det ser dog ikke ut til at de fører Tokina. Her er andre kamerabutikker: http://maps.google.com/maps?client=opera&a...=4&ct=image Circuit City er litt som Elkjøp. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Hmm, ser nok ikke ut som både Circuit City og Ritz fører Tokina =( Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 La inn feil link som #2 i forrige post - her er flere butikker i Las Vegas: http://maps.google.com/maps?client=opera&a...=4&ct=image Heller ikke Best Buy (også Elkjøp-type) har Tokina, så du må nok sette din lit til en av de "selvstendige"... Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei! Min far skal til Las Vegas i USA i begynnelsen av januar. Er det noen fotobutikker der dere anbefaler? Planen er å kjøpe Tokina 12 mm - 24 mm f4 og Nikon D80. Jeg vil gjerne ha muligheten til å kunne reklamere, og evt. sende det tilbake hvis det svikter. Dersom han skal være der en stund (flere dager) kan det være en ide å bestille fra f.eks. B&H eller noen andre butikker og få dem til å levere på hotellet han bor på. Gjorde dette selv i USA i sommer, og da unngår du den lokale "salestax'en" på noen prosent (8-15% avhengig av hvilken stat en handler i). Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tidligere nektet B&H å levere til hotell, men de har kanskje endret denne policyen? Om det er tilfelle at de har endret policy, så er jeg helt enig! Lenke til kommentar
Spiffster Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 B&H leverer til hotell, men det er en del ting som må gjøres. Så mye at jeg heller velger å betale sales tax'en og kjøpe i butikk hos Calumet Photo. " Subject: Shipping to hotel Our Answer: Here is the info you requested ... HOTEL INFO : B&H cannot accept credit card payment to Hotels. B&H can ONLY accept a Bank Wire Transfer as payment. The B&H website cannot Bank Wire Transfer as payment, use this B&H email dept. TIME SENSITIVE ISSUE : Processing Time for a Bank Wire Transfer can take from 1 - 4 business days, PLUS Shipping time. There is NO RUSH OPTION for this process. *************************************************************** Please be aware that there are MANY logistical problems for a HOTEL delivery, arriving to you, the customer. This is all presented ONLY to assure your delivery. ALL these questions must be answered for ANY Hotel delivery. ANY innaccuracies in this info, B&H is not responsible on the wherabouts on the package. 1. Hotel Reservation number. 2. Your date of arrival at the Hotel. 3. Your room number. 4. You must provide the Hotel contact person or concierge who will sign for it. 5. UPS 2 day is recommended for exact day of package arrival. 6. Make sure this person is on duty between normal delivery times, from 9am to 6pm. Please reply with the equipment B&H codes, & FULL shipping info, PLUS ALL CONTACT PHONE NUMBERS. No taxes if shipped outside NY State. Thank You , & get back to me if you need further assistance. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå