Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC skrur seg av når man starter opp spill! /blåskjerm

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem jeg har hatt veldig lenge. det første startet med at før spilte jeg spillene fint med min dell pc.. Men så fikk jeg nytt kabinett å skulle sette alt dell utstyret inn til det nye.. men d passet ikke.. så jeg fikk taki nytt abit hovedkort med ny /cpu osv... så etter d så har det vært mye feil når jeg spiller spill som Wow og andre krevende spill.. Når jeg starter opp wow oppdateringen stopper pluttselig maskinen opp og da får den enten blå skjerm eller så slår den seg helt av.. På feilmeldingen står det som regel : DRIVER_NOT _LES_Or_EQUAL. Å når jeg spiller spill som cs å andre krevende spill hakker det som bare d.. Så orker ikke å spille lengere.. Men er gira på å bynne på nytt.. Har mye plass på hardisken/2gb minne/nvidia 6800 skjermkort/ ukjent lydkort/abit hovedkort /3,2 ghz intel prossesor

Noen som hvet va som kan være feilen å hvordan jeg kan rette d opp? er det Temeraturen,cpu,hovedkort? elr hva tror dere er feil? Hadde vært fint med raske lange svar:)

Endret av fischer90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nvidia gt 6800 kort.. nei alle driverene er ikke innstalert.. Tror det er 230 v strømforsyning... Men det er liksom alltid på samma plassn den slår seg av.. Når jeg starter opp wow update på ca 34% slår den seg automatisk seg av hver gang .. Så må være noe feil en plass , får noe stemmer ihvertfall ikke!

Lenke til kommentar

sjå i enhetsbehandling for å finne ut kva drivarar som mangler:

start -> høgreklikk på min datamaskin -> behandle -> enhetsbehandling.

enheter med gule ikon mangler drivar. Viss du ikkje veit kva dei forskjellige enhetane er, så bare skriv namna her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...