haaakaaa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 har en selvbyget stasjonær pc med Vista premium. når jeg skal slå den på begynner den vanlig før windows skal begynne. så kommer en melding.. Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press any key. hvis noen kjenner til noen feil så ... ja si i fra.. den har cpu - intel pentium 4 2,4 ghz ram - 1gb, 2x512 hdd - 1stk 160gb ett eller annet med vista + en annen suger disk som ikke duger vet liksom ikke hva som er feil i det hele tatt så HJELP!!! Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hjelper nok ikke deg så mye, men jeg vil bare si at det er en dårlig ide å kjøre Vista på en såpass svak pc. Forøvrig, har Vista pleid å fungere før, eller er dette når du forsøker å installere? Lenke til kommentar
haaakaaa Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) har en selvbyget stasjonær pc med Vista premium. når jeg skal slå den på begynner den vanlig før windows skal begynne. så kommer en melding..Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press any key. hvis noen kjenner til noen feil så ... ja si i fra.. den har cpu - intel pentium 4 2,4 ghz ram - 1gb, 2x512 hdd - 1stk 160gb ett eller annet med vista + en annen suger disk som ikke duger grafikkort - gForce 8500 gt vet liksom ikke hva som er feil i det hele tatt så HJELP!!! jeg har kjørt WoW og alt med vista på PC-en men nå booter den ikke for fem flate øre det er et nytt grafikkort - Asus gForce 8500 gt, skal holde det;) Endret 28. desember 2007 av haaakaaa Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Select proper boot device.. Gå inn i bios og sjekk boot rekkefølgen, og om du har flere HDD som kanskje har blitt satt feil. Lenke til kommentar
haaakaaa Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 har en selvbyget stasjonær pc med Vista premium. når jeg skal slå den på begynner den vanlig før windows skal begynne. så kommer en melding..Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press any key. hvis noen kjenner til noen feil så ... ja si i fra.. den har cpu - intel pentium 4 2,4 ghz ram - 1gb, 2x512 hdd - 1stk 160gb ett eller annet med vista + en annen suger disk som ikke duger grafikkort - gForce 8500 gt vet liksom ikke hva som er feil i det hele tatt så HJELP!!! jeg har kjørt WoW og alt med vista på PC-en men nå booter den ikke for fem flate øre det er et nytt grafikkort - Asus gForce 8500 gt, skal holde det;) 1st boot device [1st floppy drive] ja det har funket som faen før, skal prøve en annen da;P Lenke til kommentar
haaakaaa Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 har en selvbyget stasjonær pc med Vista premium. når jeg skal slå den på begynner den vanlig før windows skal begynne. så kommer en melding..Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press any key. hvis noen kjenner til noen feil så ... ja si i fra.. den har cpu - intel pentium 4 2,4 ghz ram - 1gb, 2x512 hdd - 1stk 160gb ett eller annet med vista + en annen suger disk som ikke duger grafikkort - gForce 8500 gt vet liksom ikke hva som er feil i det hele tatt så HJELP!!! jeg har kjørt WoW og alt med vista på PC-en men nå booter den ikke for fem flate øre det er et nytt grafikkort - Asus gForce 8500 gt, skal holde det;) 1st boot device [1st floppy drive] ja det har funket som faen før, skal prøve en annen da;P fonkar inte Lenke til kommentar
haaakaaa Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Er det det samme hvor på harddisken boot filen igger eller må den ligge på en spessiell mappe eller noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå