Walts Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei Lurte på om det var mulig å overføre musikk til ipod uten itunes.. etter å måtte pines med det møkka programmet hver gang dama skal ha ny musikk på ipoden sin så har jeg blitt litt små lei og vil heller ha noe enklere måtte å flytte over musikk som f.eks med andre mp3 spillere hvor du bare kan dra musikken over. Finnes dette ? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har ikke selv prøvd å synce iPod med Media Monkey 3 men jeg er 100% at det går. Jeg prøvde med iPhonen min når men det funket ikke. Prøv å sync med Media Monkey 3: http://itpro.no/fil/1423.html Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ellers så finnes det et plugin til Winamp, som gjør at den fungerer opp mot ipod... Vet ikke om det fungerer på de nyeste iPodene, men fungerte i alle fall fint med min Nano 1gen.... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Pluginen i Winamp er ferdig innstallert i de nyere versjonene av Winamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå