tengo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hei har lyst til å studere odontologi, altså bli tannlege går 2.året på vidregående, har matte R1, biologi, fysikk og kjemi. men tror ikke jeg får bare 5ere og 6ere når jeg går ut.. vet snittet er veldig høyt for å komme inn. Hvordan kan man skaffe poeng etter vidregående, hvis man f.eks mangler 20 poeng? Noen som har erfaring med å studere odontologi i utlandet? takk for alle svar tenker mye på dettte, og det er tannlege jeg har lyst til å bli.. Håper ikke drømmen blir knust Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvis du mangler 20 poeng så tror jeg du skal slite veldig med å komme inn. Det er hele to karakterer høyere snitt. Hva med å bare jobbe mere på skolen? Lenke til kommentar
tengo Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Hvis du mangler 20 poeng så tror jeg du skal slite veldig med å komme inn. Det er hele to karakterer høyere snitt. Hva med å bare jobbe mere på skolen? ja men hvis man f.eks har 4,6-4,8 i snitt + 4 realfagspoeng.. Her er karakterpoeng: http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statist...vara_hoved.html ligger vell på 69 poeng i den andre vitnemålet eller noe.. Lenke til kommentar
tengo Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 vet at man kan få alderspoeng Lenke til kommentar
tengo Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 ingen som vet noe?? vet det er mange som lurer på dette. men det som er så rart nå, er at man bare kan få max 4 realfagspoeng. før var det 6 hvis jeg ikke husker feil.. kanskje kravet går ned da?? Lenke til kommentar
tengo Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) noen som har studert det i polen? eller andre steder som kan dele litt erfaring? Endret 29. desember 2007 av tengo Lenke til kommentar
tengo Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Kan man ta fag slik at det kommer på primærvitnemålet? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ett par innlegg er fjernet. Jeg minner om reglene for bumping og korte/meningsløse innlegg som kun inneholder smilies. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Endret 30. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå