Terje Takras Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! Har i det siste kikket litt på aksjehandel, mest fordi jeg var nysgjerrig på hvordan dette fungerte. Dette endte opp med at jeg nå har registrert meg på Nordnet. Jeg har ikke peiling på dette, men oppdaget at Nordnet kjører div. kurs, gratis. Er disse kursene verdt å kjøre noen mil for å være med på? Tenkte først å fremst på dette introduksjonskurset Slik kommer du i gang med aksjehandel, evt AksjeNorges Børs-ABC Jeg har overhode ingen kunnskaper om noe rundt dette emnet, så vil jeg få utbytte av å være med på dem? Mods: Var ikke sikker på om jeg skulle legge den her under økonomi, eller noe annet. Vær så snill å flytt den, hvis dette ble feil Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Jeg følte jeg satt igjen med mer av å lese Dagens Næringsliv og "Aksjekjøp og Daytrading" av Oddmund Grøtte. Aksjenorge kurset derimot var morsomt. John Peter Tollefsen er engasjerende og kunnskapsrik. Endret 29. desember 2007 av Cauldron2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå