Gå til innhold

Valg av spill.Noen som vil hjelpe meg der ute?

Max_Drunk

Anbefalte innlegg

Er ute etter et nytt spill.

Er ørten sånne temaer her men ikke som hjelper meg så veldig mye.

Er det noe dere kan anbefale? Og hvorfor?

Litt info om meg: :innocent:

-Blir snart 31 år.

-Har vært hekkta på samme spill i 4 år (Enemy Territory).

-Liker å spille online.

-Hater sport.

-Ikke så hekkta på sci-fi. Prøvde Halo. Topp en stund men ble kjedeligt.

-Liker FPS men må være meget bra og WW2 basert.

-Liker godt filmer som The Mummy 1 og 2, 300 (spesielt den), Lord of the Rings osv.

Har sett på noen men vil ha anmeldelser fra dere hardcore gamere.

Nr 1: "Assassin's Creed" Har fått med meg fra innlegg her på forumet at det blir fort kjedelig?

Nr 2: "Two Worlds" Høres meget spennende ut. Er det det?

Nr 3: "COD4" Amazing?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nr 1: Assassin`s creed hadde bare så mye hype rundt seg, det er ikke noe jeg anbefaler! :p

Nr 2: Two Worlds?!!!!! Ikke ta deg bryet du blir bare skuffa !

Nr 3: Yes it is! Multiplayer delen er helt utrolig, kort campaign men online delen lapper opp mer en nødvendig, spillet er herlig!

Gå for CoD4 og bais på Ass-Ass-in`s creed og spesielt Two shitty worlds..

PS: hope u dont mind the language! :p

Lenke til kommentar

Assasins Creed har jeg bare lånt med en kompis, kommer ikke til å kjøpe det selv, jeg er en av de som syntes det ble ganske ensformig etter en liten stund.

Two Worlds har jeg ikke testa men det skal ligge en demo av det på MP.

COD4 er det spillet jeg har spillt mest sett bortifra GH 2/3 og Forza 2. SP delen har jeg ikke spillt så mye.

Online delen er så knall som man kan få det omtrent! Det er det beste online spillet til 360 pr dags dato vil jeg påstå.

Men sånn utifra de så er COD4 til å anbefale, du finner jo tester og sånn rundt om på nettet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jepp jepp.da kjøpte jeg meg cod4 i jula når jeg var hjemme på besøk hos mor og far.og du verden for et online spill!!!!hoppet fint over single player delen da jeg fant det kjedelig,kunstig inteligens er kjedelig å spille imot.er nok online delen de har sattset på virker det som.men det var online delen som var viktig for meg. det var ikke WW2 spill men det har ingenting å si så lenge det var såååååååå bra. takk skal dykkar ha! :thumbup: (har sluttet å spille Enemy Territory)

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar

COD4 er et fantastisk spill! anbefales på det sterkeste. Har ikke kost meg med et spill så mye som jeg gjorde første gang jeg spilte det :) og første gang jeg spilte det online, det forandret livet mitt ;) I will say no more!

Lenke til kommentar
Har sett på noen men vil ha anmeldelser fra dere hardcore gamere.

Nr 1: "Assassin's Creed" Har fått med meg fra innlegg her på forumet at det blir fort kjedelig?

Nr 2: "Two Worlds" Høres meget spennende ut. Er det det?

1. Ikke prøvd

2. Ikke prøvd (men det har fått bob-bob kritikker)

3. Jeg trodde jeg var lei fps-skytespill til jeg prøvde dette. Rett og slett sinnsykt bra, hode og skuldre over alle andre skytespill jeg har prøvd (er da singleplayer-delen jeg sikter til, ikke prøvd online).

Jeg hadde kjøpt COD4 uten tvil.

Edit: ups, så først nå at du hadde valgt allerede. Godt valg!

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Jeg prøvde "Two Worlds" demoen. En kompis ba meg prøve og si min mening etterpå.

Jeg forklarte og sa det var helt elendig osv osv og da brøt han ut i latter og mente akkurat det samme.

"Det dårligste demoen han har prøvd" sa han.. :p

Jeg kan dessverre ikke poste de ordene som ble brukt under spillingen. Seriøst. Helt elendig.

Lagg, elendig grafikk, kontrollene var helt fucked (hvis ikke jeg husker feil :p)

Osv Osv.

Få deg CoD4! Fantastisk Campaign og en enda mer fantastisk Online! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...