JoeCole_owns Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 De fem beste trenerne med mest suksess og trofeer i PREMIER LEAGUE Min mening: 1. Alex Ferguson 2. Matt Busby 3. Bill Shankly 4. Arsene Wenger 5. Jose Mourinho Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) SLETT Endret 28. desember 2007 av Gavrilo Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Min liste: 1.Bob Paisley 2.Alex Ferguson 3.Bill Shankly 4.Matt Busby 5.Arsene Wenger Edit: Personlig skjønner jeg ikke hvordan trådstarter kan utelate en herremann som Paisley. Endret 28. desember 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Min mening: 1.Sir Alex Ferguson 2.Sir Matt Busby 3.Arsene Wenger 4.Jose Mourinho 5.Sam Allardyce (lol) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) De fem beste trenerne med mest suksess og trofeer i PREMIER LEAGUE Min mening: 1. Alex Ferguson 2. Matt Busby 3. Bill Shankly 4. Arsene Wenger 5. Jose Mourinho Jeg er Liverpool-fan,men Bill Shankly var ALDRI manager i Premier League,heller ikke Matt Busby... Min liste: 1.Bob Paisley 2.Alex Ferguson 3.Bill Shankly 4.Matt Busby 5.Arsene Wenger Edit: Personlig skjønner jeg ikke hvordan trådstarter kan utelate en herremann som Paisley. Enig,Bob Paisley er den største : In nine years as manager between 1974 and 1983, he took Liverpool to six League Titles,[3] three European Cups, one UEFA Cup and three League Cups, five Community Shields and a UEFA (European) Super Cup. Endret 29. desember 2007 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sameboe: Hvorfor er det "lol" bak Sam Allardyce? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sameboe: Hvorfor er det "lol" bak Sam Allardyce? Jeg kan tenke meg det er "lol" fordi "Big Sam" er en dyktig manager som ikke har altfor mange trofeer og fordi de fleste andre ikke ville hatt han på lista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå